کاربرد های تبلیغات یوتیوب

کاربرد های تبلیغات یوتیوب

نمایش تبلیغ در پلتفرم یوتیوب برای افزایش آگاهی از برند ، جذب مشتریان راغب ، افزایش ترافیک سایت و بالابردن فروش را در اختیار کسب‌ و کار ها قرار می‌ دهد

امیر آمون | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |

مزیت تبلیغات یوتیوب را نمی توانید نادیده بگیرید که تبلیغات یوتیوب یکی از بهترین حرکات استراتژی است و می توانید به عنوان یک بازاریاب انجام دهید.

ارزش تبلیغات یوتیوب

ارزش تبلیغات یوتیوب

اگر با تبلیغات PPC آشنایی دارید که می دانید این یک استراتژی بسیار مقرون به صرفه است و اگر با PPC آشنایی ندارید که درک دلیل سودآوری آن آسان است و شما فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند و نه تنها این بلکه شما دقیقاً انتخاب می کنید که وقتی کسی کلیک می کند چقدر مایل به پرداخت هستید و این دو ویژگی به این معنی است که شما هرگز برای تبلیغات PPC بیش از حد خرج نخواهید کرد و هرگز پول خود را برای فضای تبلیغاتی هدر نمی‌ دهید و تبلیغات یوتیوب از یک مدل PPC پیروی می کند که به همان روش کار می کند که آن را بسیار مقرون به صرفه می کند.

هدف از تبلیغات یوتیوب

هدف از تبلیغات یوتیوب

هدف گذاری گرانول برای یک کمپین موفق بسیار مهم است و تبلیغات یوتیوب به شما این امکان را می دهد که در مورد هدف قرار دادن مخاطبان دقیقی که می خواهید به آنها برسید جزئیات بسیار زیادی داشته باشید و با گزینه‌ های هدف یوتیوب می‌ توانید یک گروه فوق‌ العاده خاص از کاربران یا گروه‌ های عمومی‌تر را بر اساس نوع محصولاتی که می‌خواهید بفروشید را هدف قرار دهید و تصمیم گیری در مورد نحوه هدف قرار دادن مخاطبان ممکن است به آزمون و خطا نیاز داشته باشد.

  • جمعیت شناسی : کاربران را بر اساس عواملی مانند مکان ، سن ، جنسیت ، وضعیت والدین و موارد دیگر هدف قرار دهید.
  • موضوعات : بر اساس موضوعات مورد علاقه به مخاطبان دسترسی پیدا کنید.
  • مطابقت با مشتری : با استفاده از داده‌ های آنلاین و آفلاین شخص اول که می‌ توانید با مشتریانی که در گذشته به شرکت شما علاقه نشان داده‌ اند دوباره در ارتباط باشید.
  • مخاطبان مشابه : هدف گذاری مخاطب مشابه به شما امکان می دهد از داده های مطابقت مشتری برای هدف قرار دادن کاربرانی استفاده کنید که شبیه به کسانی هستند که معمولاً به تبلیغات شما علاقه نشان می دهند.
  • بازاریابی مجدد ویدیویی : کاربرانی را هدف قرار دهید که در گذشته با ویدیو ها یا تبلیغات یوتیوب شما تعامل داشته اند.
  • مخاطبان وابسته : مخاطبان نزدیک خود را هدف قرار دهید که شامل کاربرانی می شود که علاقه زیادی به موضوعات مرتبط با کسب و کار شما دارند.
  • مخاطبان وابستگی سفارشی : کاربران را به روشی حتی دقیق‌تر با مخاطبان وابسته سفارشی مورد هدف قرار دهید که به شما امکان می‌ دهد گروهی از کاربران را با مجموعه‌ ای از علایق بسیار خاص مرتبط با نام تجاری خود هدف قرار دهید.
  • مخاطبان درون بازار : با تبلیغات برای کسانی که در حال حاضر در جستجوی محصولات یا خدماتی هستند که شما ارائه می دهید و مخاطبان درون بازار خود را هدف قرار دهید.
  • رویدادهای زندگی : کاربران را بر اساس رویداد های زندگی که اخیراً تجربه کرده اند را هدف قرار دهید و رویداد های زندگی شامل نقاط عطفی مانند نقل مکان ، ازدواج ، یا بچه دار شدن است.

تبلیغات یوتیوب با ویدیو

تبلیغات یوتیوب با ویدیو

بعد از تماشای یک آگهی تجاری احساس ارتباط بیشتری می کنند و یک برند را در عمل می بینند و آنها می توانند با چهره هایی که نشان دهنده برند هستند ارتباط برقرار کنند و نگرش آنها را به عنوان یک شرکت بهتر درک کنند و ببینند که یک محصول یا خدمات چگونه کار می کند و نه تنها این بلکه تبلیغات ویدیویی یوتیوب به شما این امکان را می دهد که با چرخاندن دوربین روی خود با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و انواع مختلفی از قالب‌ های تبلیغات یوتیوب وجود دارد و از تبلیغات یوتیوب شورت گرفته تا تبلیغات بامپر و موارد دیگر که اگر وقتی درست انجام دهید می‌توانید با استفاده از هر قالب با موفقیت با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

معیار های تبلیغات یوتیوب

معیار های تبلیغات یوتیوب

اگر موفقیت هر کمپین بازاریابی را اندازه نگیرید که وقت خود را برای اجرای آن تلف می کنید و بدون دانستن عملکرد یک کمپین بینشی در مورد اینکه چگونه می توانید پیشرفت کنید نخواهید داشت و بسیار مهم است که کمپین تبلیغاتی یوتیوب خود را تجزیه و تحلیل کنید و پلتفرم این کار را آسان می کند و اگر می‌ خواهید بازدید ها و هزینه‌ ها و جزئیات بودجه مربوط به تبلیغات یوتیوب خود را دنبال کنید باید از حساب گوگل ادز خود بازدید کنید.

نتایج سریع تبلیغات یوتیوب

نتایج سریع تبلیغات یوتیوب

یوتیوب بیش از ۲ میلیارد کاربر ماهانه دارد و درک اینکه چرا نتایج سریعی خواهید دید آسان است و نمایش تبلیغات خود در مقابل افراد بیشتری به این معنی است که در طول زمان کلیک های تبلیغاتی و ترافیک وب سایت و فروش بیشتری دریافت خواهید کرد و با پایگاه کاربری باور نکردنی که یوتیوب ایجاد کرده است و یک پلتفرم تبلیغاتی فوق‌ العاده ایجاد می‌ کند که در آن به سرعت نتایج را خواهید دید و اگر فقط برای ۱۰ مشترک ایمیل ارسال کنید که مشاهده نتایج بسیار بیشتر طول می کشد و یعنی فقط ۱۰ کاربر تبلیغات شما را می بینند و لیست های مشترکین ایمیل معمولاً بیش از ۱۰ مشترک دارند و ایمیل را به یک استراتژی بازاریابی عالی تبدیل می کند و چنین مجموعه عظیمی از کاربران یوتیوب نتایج سریع را تضمین می کند و مخاطبان زیاد به معنای علاقه بیشتر کاربران به برند شما است.

افزایش رشد با تبلیغات یوتیوب

افزایش رشد با تبلیغات یوتیوب

یوتیوب فرصتی را برای کسب و کار های کوچک و کسب و کار های سازمانی ایجاد می کند تا به کاربران علاقه مند بیشتری نسبت به قبل دسترسی پیدا کنند و به این دلیل که چنین پایگاه کاربر غول پیکری را ارائه می دهد و اگر بخواهید به طور خاص مخاطب را هدف قرار دهید و باز هم تبلیغات خود را در مقابل افراد بیشتری نسبت به روش‌ های دیگر خواهید دید و مگر اینکه ۲ میلیارد مشترک ایمیل یا ۲ میلیارد دنبال کننده در فیس بوک داشته باشید.