کاربرد ایمپرشن یوتیوب

کاربرد ایمپرشن یوتیوب

ایمپرشن در یوتیوب در واقع نشان دهنده تعداد دفعاتی است که مخاطبین تامنیل ویدیوی شما را در یک دیسکریپشن مناسب موضوع و محتوای ویدیو به مخاطب بدهد

نمایش‌ های یوتیوب یک معیار اساسی است که می‌ تواند به شما کمک کند بازدید های بیشتری و نرخ کلیک بازدید بهتری داشته باشید و با بیش از ۲٫۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان یوتیوب می‌ تواند محتوای ویدیوی شما را بیش از هر کانال ویدیویی دیگری در معرض دید قرار دهد و اما تکیه بر دسترسی گسترده یوتیوب به تنهایی نمی‌ تواند موفقیت هر کمپین ویدیویی را تضمین کند و قبل از اینکه حتی بتوانید عملکرد یک ویدیو را اندازه گیری کنید باید بدانید که چگونه برداشت های خود را افزایش دهید.

کاربرد برداشت ها در یوتیوب

کاربرد برداشت ها در یوتیوب

نمایش‌ های یوتیوب تعداد دفعاتی است که تصویر کوچک یک ویدیو در یوتیوب دیده می‌ شود و یوتیوب نمایش‌ ها را فقط به نمایش‌ های کوچک محدود می‌ کند و شامل کلیک‌ ها یا بازدید های ویدیویی نمی‌ شود و تأثیرگذاری تصویر کوچک شما برای دستیابی به بینندگان بالقوه را به شما نشان می دهد و اگر نتوانید به اندازه کافی به تصویر کوچک خود توجه کنید و احتمال کلیک و بازدید کمتری خواهید داشت و برداشت‌ های یوتیوب اولین معیاری است که می‌ خواهید ردیابی کنید و هر بار که یک تصویر کوچک ویدیویی حداقل ۵۰٪ روی صفحه کاربر برای بیش از ۱ ثانیه در یوتیوب قابل مشاهده است و یک نمایش حساب می شود و یوتیوب این نمایش‌ ها را به فضا های خاصی در یوتیوب محدود می‌ کند.

برای دیدن برداشت‌ هایتان به استودیوی یوتیوب بروید و اولین باری که به حساب یوتیوب استودیو خود دسترسی پیدا می‌ کنید باید آن را احراز هویت کنید و پس از ورود به YouTube Studio به نوار کناری سمت چپ بروید و روی Analytics کلیک کنید و تنظیمات پیش‌فرض شما را به نمای کلی داشبورد تجزیه و تحلیل یوتیوب شما می‌ آورد و در کنار نمای کلی روی Reach کلیک کنید تا Impressions خود را ببینید و در گوشه سمت راست بالا می توانید تاریخ هایی را که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید را انتخاب کنید.

  • نرخ کلیک نمایش‌ ها
  • بازدید ها
  • بینندگان منحصر به فرد

شباهت بازدید و نمایش ها در یوتیوب

شباهت بازدید و نمایش ها در یوتیوب

بازدید ها با نمایش‌ ها متفاوت است و تعداد دفعاتی است که شخصی ویدیوی یوتیوب شما را تماشا کرده است و همه برداشت‌ ها به بازدید تبدیل نمی‌ شوند و همه نما ها هم از برداشت‌ ها ناشی نمی‌ شوند و در حالی که برخی از بازدید ها از برداشت‌ های یوتیوب شما می‌ آیند و بازدید ها شامل تعداد دفعاتی است که کاربران ویدیوی شما را در سایت‌ های خارجی یا سایر برنامه‌ ها یا پلتفرم‌ ها تماشا می‌ کنند و مانند ویدیو های جاسازی شده در وبلاگ‌ ها و مقالات یا رسانه‌ های اجتماعی می باشد و اگر تعداد بازدید های شما کم و تعداد بازدید زیاد است که این بدان معناست که اکثر مخاطبان شما از منابع خارج از یوتیوب هستند.

نرخ کلیک در نمایش‌ها CTR یک معیار تبدیل است که نشان می‌ دهد چه تعداد از نمایش‌ های یوتیوب شما به بازدید تبدیل شده‌ اند و CTR تأثیر مهم است و نشان می دهد که تصویر کوچک شما چقدر در جذب مخاطب برای کلیک کردن و تماشای ویدیوی شما مؤثر است و یکی از معیار هایی است که سیستم یوتیوب برای نشان دادن محتوای شما به کاربران بیشتری در فید ها و جستجو ها و ویدیو های پیشنهادی یوتیوب استفاده می‌ کند و هرچه CTR شما بیشتر باشد شانس بیشتری برای اشتراک‌گذاری ویدیوی یوتیوب در پلتفرم خود دارید.

تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی

تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی

یوتیوب به عنوان دومین کانال پرطرفدار رسانه های اجتماعی که در معرض دید شما قرار می گیرد و طبیعی است که کمپین های خود را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنید تا بیشترین بهره را از این پلتفرم قدرتمند ببرید و اما یوتیوب Analytics فقط می‌ تواند شما را تا اینجای کار برساند و با YouTube Analytics تنها می‌ توانید معیار های دسترسی و تعامل و مخاطب را برای ویدیو های خاص خود ببینید و استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل رسانه‌ های اجتماعی به شما کمک می‌ کند تا عملکرد ویدیوی خود را عمیقاً بررسی کنید و رقابت را هم تجزیه و تحلیل کنید.

  • انجام تحقیقات رقابتی و محک زدن از Quintly برای مطالعه و مقایسه داده های عمومی استفاده کنید تا کمپین های خود را تغییر دهید و سهم بازار خود را افزایش دهید و رقبا را شکست دهید.
  • معیار های دقیق‌تر و اطلاعات بینش عمیق‌ تری نسبت به یوتیوب دریافت کنید و وقتی داده های بهتری داشته باشید می توانید استراتژی خود را بهتر بهینه کنید.
  • داده های تمیز و استاندارد شده را در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود مطالعه کنید و با quintly می توانید معیار های کانال های مختلف را به طور یکسان مقایسه کنید.
  • گزارش های تمیز و کاربر پسند ایجاد کنید و چه یک تیم تک نفره باشید و چه رهبری یک سازمان فرامرزی که می‌ توانید گزارش‌ های خوانا را برای افشای داده‌ ها و به دست آوردن بینش جمع‌آوری کنید.
  • از عملکرد تاریخی برای اطلاع رسانی استراتژی خود و تجزیه و تحلیل داده های به روز برای شناسایی روند های جدید استفاده کنید.
  • از بین بیش از ۳۵۰ معیار از پیش ساخته شده برای ایجاد داشبورد های سفارشی شده و ردیابی داده هایی که برای شما معنادار هستند را انتخاب کنید و اگر به یک معیار سفارشی نیاز دارید می‌ توانید یک معیار موجود را تغییر دهید یا یکی از ابتدا ایجاد کنید و تیم quintly می‌ تواند به شما در ساختن آن کمک کند.
  • از ادغام‌ های بومی Quintly و اتصالات API و ویژگی فشار داده استفاده کنید تا تجزیه‌ و تحلیل‌ های خود را به سطح کاملاً جدیدی و سفارشی‌ شده ارتقا دهید.

جدول ویدیوها در یوتیوب

جدول ویدیوها در یوتیوب

در جدول ویدیو ها تمام ویدیو های نمایه های انتخاب شده در زمان انتخاب شده و نحوه عملکرد آنها را خواهید دید و می توانید آنها را بر اساس تعداد بازدید ها یا تعاملاتی مانند لایک و نظر مرتب کنید و این به شما کمک می کند بهترین ویدیو ها را در صنعت خود کشف کنید و استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم کنید و برای مثال ویدیو های مرسدس بنز و بی ام و هر دو میزان بازدید بالایی دارند که می‌ توانید تاریخ‌ ها را برای ۳۰ روز تنظیم کنید و سپس جدول را بر اساس تعداد بازدید ها مرتب کنید تا بهترین ویدیو ها را در ماه گذشته ببینید و یا می‌ توانید تاریخ‌ های سفارشی را برای دیدن قوی‌ ترین ویدیو های سال ۲۰۲۲ از هر برند تا به امروز تنظیم کنید و هنگامی که همراه با سایر معیار ها مانند جدول معیار های کلیدی استفاده می شود.

معیار های خصوصی در یوتیوب

معیار های خصوصی در یوتیوب

با quintly اگر یک حساب یوتیوب متصل و تأیید شده دارید و می‌ توانید معیار های خصوصی را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید و معیار های خصوصی به شما درک عمیق تری از عملکرد ویدیو هایتان در سطوح و دسته های مختلف می دهد.

  • تجزیه و تحلیل جمعیتی : توزیع سنی بازدید ها و توزیع جنسیتی بازدید ها و معیار های کشور بر اساس کانال این معیار ها به شما این امکان را می دهد که مخاطبان خود را بهتر بشناسید و محتوای ویدیوی خود را برای آنها تنظیم کنید.
  • بهینه سازی محتوا : جدول ویدیو ها و جدول ویدیو های برتر و عملکرد تگ ویدیو ها که از این معیار برای کشف انواع محتوایی که بهترین عملکرد را دارند از ویدیو های با بهترین عملکرد گرفته تا عناوین ویدیو استفاده کنید.
  • تجزیه و تحلیل مخاطب : از تجزیه و تحلیل مخاطب استفاده کنید تا بدانید مخاطبان شما چگونه محتوای ویدیوی شما را مصرف می کنند و معیار های مخاطب شامل بازدید های ممتاز یوتیوب که منابع ترافیک بر اساس کانال و توزیع برچسب‌ های ویدیو و تفکیک وضعیت مشترک ، منابع ترافیک ، وضعیت پخش زنده ، نوع دستگاه ، سیستم عامل و مکان پخش است.
  • تجزیه و تحلیل تعامل : زمانی که می خواهید درک کنید که چگونه مخاطبان با محتوای شما درگیر می شوند از معیار ها در تجزیه و تحلیل تعامل استفاده کنید و این معیار ها را بر اساس کانال شامل کشور ۴۵ کشور برتر در هر کانال یوتیوب و منبع ترافیک ، جدول دستگاه‌ ها ، جدول لیست‌ های پخش و جدول معیار های کلیدی است.