تغییرات ظاهری یوتیوب
یوتیوب تغییرات ظاهری بسیار زیادی را در نسخههای تلویزیون و اپلیکیشن موبایل خود ایجاد کرد و با تغییری ظاهری یوتیوب موزیک با فیلترهای جدید بهروز میشود
یوتیوب تغییرات ظاهری بسیار زیادی را در نسخههای تلویزیون و اپلیکیشن موبایل خود ایجاد کرد و با تغییری ظاهری یوتیوب موزیک با فیلترهای جدید بهروز میشود
یوتیوب مجموعه ای از ترفند های بصری و بهروزرسانی های رابط کاربری را اعلام کرده است که می گوید برای ایجاد احساس پاکتر و سرزندهتر و آسانتر کردن برنامه برای اهداف مختلف طراحی شده اند و بزرگ ترین بهروزرسانی و کوچکنمایی است که به کاربران امکان می دهد صفحه پخش را برای بررسی جزئیات یا عناصر خاص گسترش دهند و مشابه روشی که می توانید تصاویر اینستاگرام را گسترش دهید و زوم در یوتیوب راه دیگری برای تعامل با محتوای ویدیویی ارائه می کند که می تواند برای آموزش های دقیقتر مفید باشد و یوتیوب در تلاش است تا به کاربران کمک کند تا نقطه دقیق کلیپ ویدیویی را که باید از آن پرش کنند پیدا کنند.
جستجوی دقیق در یوتیوب به حل این مشکل کمک می کند و چه روی دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه خود باشید و در حالی که به دنبال نمایش یک ردیف از تصاویر کوچک در پخش کننده ویدیو هستید که به سادگی بکشید یا انگشت خود را به سمت بالا بکشید و می توانید تنظیمات دقیق را برای رسیدن به قسمت دقیق هر ویدیو انجام دهید و یوتیوب برخی بهروزرسانی های ارائه بصری را ارائه می کند و از جمله حالت محیطی که تجربه تماشای هماهنگ تری از نظر بصری را فراهم می کند و حالت محیطی با رنگ ویدیو های روی صفحه سازگار می شود و پس زمینه کمی تغییر می کند تا تمرکز بیشتری روی محتوای اصلی داشته باشد.
با استفاده از نمونهبرداری رنگ پویا حالت محیطی جلوه ای ظریف ایجاد می کند تا رنگ پسزمینه برنامه با ویدیو مطابقت پیدا کند و نوری که در صفحه های نمایش در یک اتاق تاریک می تابند و جلوه را دوباره خلق می کند تا بینندگان مستقیماً به محتوا کشیده شوند و ویدیو تمرکز بیشتری روی صفحه تماشای ما داشته باشد.
یک حالت تاریک جدید به اسم تاریکتر اضافه کرده است که تا رنگ ها واقعاً روی صفحه نمایش شما ظاهر شوند و پیوند های خود را در توضیحات ویدیو به دکمه ها بهروزرسانی می کند و در حالی که فرمت دکمه های پسندیدن ، اشتراکگذاری ، دانلود و اشتراک را هم تغییر می دهد تا حواس پرتی در پخش به حداقل برسد و تغییر دکمه اشتراک از رنگ قرمز فعلی اش که آن را متمایز می کند و می تواند یک خطر باشد و اما یوتیوب برای اطمینان دادن به سازندگان حرکت کرده است که قالب جدید همچنان توجه ها را به خود جلب خواهد کرد و شکل جدید و کنتراست بالا آن را واقعاً متمایز می کند و در حالی که دیگر قرمز نیست و پیدا کردن آن آسانتر و در دسترستر برای همه در صفحات تماشا و صفحات کانال است.
یوتیوب رنگ هشتگ ها را از آبی به سفید تغییر داده است و اگرچه عملکرد و محل قرارگیری یکسان است و بینندگان می توانند روی هشتگ ها کلیک کنند تا محتوا را کشف کنند و هشتگ های شما در توضیحات ویدیوی شما ظاهر می شوند و ویدیو های شما می توانند در نتایج جستجو ظاهر شوند یا برای آن هشتگ ها و صفحات را هشتگ کنند و اگرچه تغییر رنگ ممکن است هشتگ ها را کمتر برجسته کند و در تصویر بالا می بینید که هشتگ های سفید در جلو نیستند که می تواند تعداد کلیک های کمتری را جلب کند و با توجه به اینکه یوتیوب در ماه های اخیر با برجسته کردن هشتگ های مرتبطتر در کلیپ های ویدیویی و برای بهبود استفاده از هشتگ کار کرده است که جالب است.
همه این تغییرات نسبتاً جزئی و در دامنه وسیعتر هستند و هر چند که Pinch-to-Zoom بهروزرسانی ارزشمند و قابل توجهی برای رابط کاربری کلی پلتفرم است و تغییرات دیگر احتمالاً تأثیر عملکردی کمتری خواهند داشت و اگرچه جالب است که ببینیم چگونه بر تعامل درون برنامه ای و اقدامات کشف کلیپ ها تأثیر می گذارند.
اگر به دنبال راه آسان تری برای بازگشت به طرحبندی قدیمی یوتیوب هستید می توانید مراحل زیر را دنبال کنید تا طرحبندی جدید یوتیوب را غیرفعال کنید.
مرورگر را باز کنید که به وب سایت رسمی یوتیوب بروید و برای دسترسی به صفحه اصلی آن وارد حساب یوتیوب شوید و به طرح بندی قدیمی یوتیوب برگردید که در واقع می توانید بدون هیچ نرم افزاری به نسخه قبلی برگردید.