رشد اصولی کانال یوتیوب

رشد اصولی کانال یوتیوب

ویرایش ویدیو و زمان ضبط و نحوه بارگذاری از جمله مهم ترین مولفه‌ ها و شاخصه‌ های رشد کانال یوتیوب به شمار می‌ رود و تقویم محتوا یکی از نکات اصلی است

امیر آمون | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |

بازاریابی ویدیویی در چند سال گذشته در حال افزایش است و محبوبیت و در دسترس بودن برای برند ها بیشتر شده است و سایت‌ های محبوبی مانند تیک تاک و فیس بوک و اینستاگرام و وب‌سایت شما مکان‌ های عالی برای سرمایه‌گذاری هستند که ایجاد یک کانال یوتیوب ممکن است بهترین مکان برای تبلیغ برند شما باشد که افراد هر روز یک میلیارد ساعت را صرف تماشای ویدیو در این پلتفرم می‌ کنند و یوتیوب که بیشتر به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ جهان از آن یاد می‌ شود که می‌ تواند به افراد کمک کند محتوای شما را به سرعت پیدا کنند و تعامل را افزایش دهند.

ایجاد ویدیو با کلمه کلیدی

ایجاد ویدیو با کلمه کلیدی

ساختن ویدیوی خود بر اساس یک موضوع یا کلمه کلیدی که بهترین راه برای افزایش ترافیک و افزایش مخاطبان یوتیوب شما است و بازاریابانی که سئو را نمی‌ دانند و این مرحله را برای رتبه‌بندی ویدیو ها از دست می‌ دهند که اگر می‌ خواهید ویدیو های شما بیشترین تعداد بیننده را داشته باشند و از ابزار کلمه کلیدی مانند KeywordTool.io که مخصوص یوتیوب است استفاده کنید تا بیشترین جستجوی کلمات کلیدی را در قسمتی که می خواهید هدف قرار دهید جستجو کنید و مهم است که کلمه کلیدی خود را قبل از ایجاد محتوای ویدیویی خود انتخاب کنید که به شما کمک می کند تا بهترین اطلاعات را در مورد آن موضوع خاص بسازید و به شما کمک می‌ کند تا به یاد داشته باشید که کلمه کلیدی خود را به طور طبیعی در سراسر محتوا بگنجانید تا وقتی زیرنویس‌ های بسته اضافه می‌ شوند و یوتیوب آن را انتخاب کند و هنگامی که یک کلمه کلیدی را انتخاب کردید و ویدیو هایی را که در حال حاضر برای آن موضوع رتبه بندی می شوند را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از نظر هدف در مسیر درستی قرار دارید و همیشه عنوان و توضیحات خود را بهینه می کنید.

استفاده مجدد از محتوای موجود

استفاده مجدد از محتوای موجود

بهترین راه برای رشد کانال یوتیوب خود ایجاد و توزیع محتوای عالی است و اما این محتوا همیشه نباید از ابتدا ساخته شود و برخی از بهترین ویدیو های شما را می توان از محتوای جذاب ، ارزشمند ، مفید و کاربردی که قبلاً تهیه کرده اید ایجاد کرد و بسیاری از مردم برای یافتن پاسخ‌ ها و آموزش‌ های چگونه به یوتیوب مراجعه می‌ کنند و به‌ خصوص در طول همه‌گیری COVID-19 که در آن افراد تنها در یک سال ۴ میلیارد ساعت ویدیوی را تماشا کردند و راه بسیار خوبی برای افزایش ترافیک است و برای کشف وبلاگ‌ ها و راهنما ها و سایر قطعات با کارایی بالا که در حال حاضر دارید که استفاده مجدد از آنها برای ایجاد ویدیو های مرتبط و جذاب فکر کنید و موفق ترین ویدیو ها در یوتیوب معمولا بین یک تا پنج دقیقه طول می کشند.

تعامل کردن با مخاطبان خود

تعامل کردن با مخاطبان خود

یوتیوب یک کانال رسانه اجتماعی است که نیاز به تعامل اجتماعی دارد و اگر فقط ویدیو ها را بدون نظرات و گفتگوی تشویقی پست می کنید که یک ترفند را از دست داده اید و یوتیوب به کانال‌ ها با تعامل فوق‌العاده پاداش می‌ دهد و زمان کلی صرف شده در کانال و زمان تماشا و لایک‌ ها و دوست نداشتن‌ ها و نظرات که به هر نظری که دریافت می کنید پاسخ دهید کاربران را تشویق کنید تا با پیام های صوتی و بصری درگیر شوند و می‌ توانید برای بازدید از کانال‌ های دیگر و تعامل وقت بگذارید که این می‌ تواند برندی مشابه برند شما باشد یا به سادگی آن را تحسین کنید و سوالات یا نظراتی را پست کنید که می توانند با پرسیدن سوالات مرتبط با محتوا یا حتی فقط بپرسید چه محتوایی را در کانال شما ببینند یا دوست دارند بیشتر ببینند و ایجاد تعامل کنید و از مردم برای اشتراک گذاری در یوتیوب و کانال های دیگر تشکر کنید و استفاده از توزیع محتوای اجتماعی و داشبورد تعامل فکر کنید تا به شما کمک کند معیار های کلیدی تعامل را در یوتیوب پیگیری کنید.

برند شدن در کسب و کار

برند شدن در کسب و کار

اگر می خواهید بازدیدکنندگان کانال یوتیوب شما را جدی بگیرند و مشترک شوند باید حرفه ای به نظر برسید و بهبود نام تجاری اجتماعی سازمان شما به کاربران کمک می کند فورا محتوای شما را تشخیص دهند و اگر یک وبلاگ یا وب سایت دارید و نوع ظاهر و احساس برای متمایز کردن خود از سایر افراد و شرکت ها دارید و منطقی است که آن نام تجاری را به کانال یوتیوب خود منتقل کنید.

نشان دادن و متمایز شدن

نشان دادن و متمایز شدن

اگر به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک سازمان کوچک یوتیوب را اجرا می کنید و شخصی سازی کانال با شرکت در ویدیو ها می تواند بسیار مفید باشد و هنگامی که شما چهره ای برای یک برند قرار می دهید و مخاطبان شما می توانند راحت تر با شما به عنوان یک فرد ارتباط برقرار کنند و هر ویدیویی که می‌ سازید نیازی به همراه داشتن چهره شما ندارد و اما باید به قدری منظم پخش شود که مخاطبان خود را درگیر کند.

استفاده کارت‌ های یوتیوب

استفاده کارت‌ های یوتیوب

یوتیوب ویدیو های دیگر را از طریق ریز عکسها در نوار کناری خود تبلیغ می کند و شما می خواهید ویدیو های شما در میان بسته ها برجسته باشد و همین امر در مورد جستجوی یوتیوب هم صدق می کند و ویدیو هایی با عنوان جذاب و تصویر کوچک جذاب معمولاً رتبه بالاتری دارند و اگر محتوا به خودی خود آنقدر ارزشمند نباشد که نرخ کلیک بالاتری دارند و برای رساندن CTR خود به جایی که باید باشد از تاکتیک هایی مانند مناطق برجسته ، فلش ها ، متن بزرگ و تصاویر غیرمنتظره یا چشم نواز استفاده کنید.

یوتیوب به کانال هایی که بینندگان را طولانی تر در صفحات خود نگه می دارند پاداش می دهد و این میانگین زمان‌ های تماشای طولانی‌تر به این معنی است که مردم با محتوای شما درگیر هستند و با افزودن کارت‌ های یوتیوب می‌ توانید پیوند هایی به ویدیو های دیگر یا محتوای مرتبط را دقیقاً در نقطه‌ ای که کاربران رها می‌ کنند قرار دهید و انواع مختلفی از کارت ها برای انتخاب وجود دارد و می توانید ۵ کارت را در هر ویدیو که به صورت یک جعبه مستطیلی یا تیزر در گوشه سمت راست ویدیو ظاهر می شود استفاده کنید و ممکن است کاربران ویدیویی را که تماشا می کنند رها کنند و به محتوای دیگر شما هدایت می شوند و در کانال شما باقی می مانند و رتبه شما را افزایش می دهند.