ابزار های آنالیز کانال یوتیوب

ابزار های آنالیز کانال یوتیوب

این ابزار ها ویدیو های شما را آنالیز کرده و در تحلیل کانال‌ ها و فعالیت‌ های رقبا و تحلیل کاملی از ترافیک کانال یوتیوب خود بسیار کمک کننده است

امیر آمون | ۲۶ مهر ۱۴۰۲ |

یک سازنده محتوا در یوتیوب سنجش میزان موفقیت ویدیو های شما کلید بهبود عملکرد محتوای شما و افزایش مخاطبان است و با وجود بسیاری از ابزار های تجزیه و تحلیل یوتیوب که در بازار موجود است و انتخاب مناسب می تواند دلهره آور باشد و در حالی که برخی از ابزار ها طیف وسیعی از ویژگی‌ ها را برای بهینه‌ سازی ویدیو ها ارائه می‌ کنند و مانند آزمایش A/B تصاویر کوچک که برخی دیگر این ویژگی را ارائه نمی‌ دهند و ساختار قیمت گذاری این ابزار ها می تواند گیج کننده باشد و برخی فقط ویژگی های محدودی را در برنامه های اصلی خود ارائه می دهند و در حالی که برخی دیگر ممکن است برای سازندگانی که تازه شروع به کار کرده اند بسیار گران باشند و شما به یک راه حل تحلیلی نیاز دارید که تعادل مناسبی از مقرون به صرفه بودن و عملکرد را فراهم کند.

ایده برای مدیریت کانال یوتیوب

ایده برای مدیریت کانال یوتیوب

TubeBuddy یک افزونه مرورگر است که ویژگی‌ های ارزشمندی را برای سئو و تجزیه و تحلیل یوتیوب ارائه می‌ دهد و با تحقیق کلمات کلیدی و ردیابی رتبه جستجو و تست A/B و ابزار های تجزیه و تحلیل رقبا که می توانید محتوای خود را بهینه کنید تا شانس خود را برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو افزایش دهید و TubeBuddy داده های بلادرنگ را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد موفقیت بالقوه محتوای خود را قبل از بارگذاری آن ارزیابی کنید و TubeBuddy ابزار های قدرتمندی را در اختیار سازندگان قرار می‌ دهد تا بهترین موضوعاتی را که می‌ توانند ترافیک بیشتری را به کانال یوتیوب خود وارد کنند و تحقیق و انتخاب کنند و با ابزار های جستجوگر کلمات کلیدی و برچسب‌ ها و سازندگان می‌ توانند به راحتی داده‌ هایی مانند حجم جستجو و رقابت و ارتباط را تجزیه و تحلیل کنند تا مناسب‌ترین کلمات کلیدی و عبارات را برای هدف در ویدیو های خود بیابند.

ابزار کاوشگر کلمات کلیدی یک دارایی عالی است که به سازندگان کمک می‌کند کلمات کلیدی با رتبه برتر را شناسایی کنند و به آنها امکان می‌دهد در نتایج جستجوی YouTube ظاهر شوند و بازدیدها و تعامل بیشتری داشته باشند. با استفاده از ابزار TubeBuddy برای انتخاب کلمات کلیدی با رتبه بالا، سازندگان می توانند محتوای خود را بهینه کنند و شانس موفقیت خود را در یوتیوب افزایش دهند.

  • بهترین زمان برای انتشار : ویژگی TubeBuddy’s Best Time to Publish از الگوریتم منحصر به فرد خود برای پیشنهاد بهترین زمان برای انتشار ویدیو ها برای به حداکثر رساندن تعامل با مخاطبان خود استفاده می کند و با استفاده از این ویژگی و انتشار ویدیو های خود در این ساعات اوج که می توانید شانس خود را برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و ایجاد تعامل بیشتر افزایش دهید و اگر مخاطبان شما در ساعات اولیه صبح بیشترین فعالیت را دارند که زمان‌بندی ویدیو هایتان برای انتشار در این زمان می‌ تواند منجر به بازدید بیشتر و تعامل بیشتر شود و با ویژگی TubeBuddy’s Best Time to Publish می‌ توانید اطمینان حاصل کنید که ویدیو هایتان به‌طور بهینه منتشر می‌ شوند و رشد کانال‌ های یوتیوب خود را افزایش می‌ دهند.
  • آنالایزر احتباس : حفظ توجه مخاطبان برای موفقیت هر کانال یوتیوب بسیار مهم است و این همان جایی است که Retention Analyzer وارد می‌ شود و با بررسی رفتار بینندگان برای هر ویدیو و تجزیه و تحلیل تعامل آنها در بازه‌ های زمانی مختلف و Retention Analyzer به سازندگان کمک می‌ کند تا روند ها و الگو هایی را که ممکن است بر حفظ ویدیوی آنها تأثیر بگذارد شناسایی کنند و بهترین بخش Retention Analyzer این است که به سازندگان کمک می کند تا بفهمند چه محتوایی بینندگان را درگیر می کند و چه چیزی باعث از دست دادن علاقه آنها می شود و با تمرکز بر ایجاد ویدیو های بیشتر که بینندگان از تماشای آن لذت می برند و می توانید آنها را برای مدت طولانی تری در تعامل با کانال خود نگه دارید و دنبال کننده وفاداری ایجاد کنید.
  • ابزار های تست A/B : بهینه‌سازی عملکرد کانال یوتیوب شما برای موفقیت بسیار مهم است و ویژگی‌ های تست A/B TubeBuddy ابزار های ضروری برای سازندگانی است که به دنبال دستیابی به این هدف هستند و با ویژگی‌ هایی مانند Testing & Title Generator سازندگان می‌ توانند با متغیر های مختلف آزمایش کنند تا ببینند چه چیزی برای مخاطبانشان بهتر است و Testing & Title Generator به سازندگان اجازه می‌ دهد تا عناصری مانند تصاویر کوچک ، عناوین ، توضیحات و برچسب‌ ها را آزمایش کنند تا مشخص کنند چه چیزی در بین مخاطبانشان بیشتر طنین‌انداز می‌ شود و با استفاده از این ویژگی ها سازندگان می توانند محتوای خود را برای حداکثر تعامل و بازدید بهینه کنند.
  • می‌ توانید دو تصویر کوچک و عنوان مختلف برای ویدیوی خود ایجاد کنید و از Testing & Title Generator TubeBuddy استفاده کنید تا هر نسخه را به‌ طور تصادفی به مخاطبان خود نشان دهید و پس از ۴ هفته آزمایش می توانید تشخیص دهید که کدام نسخه به طور قابل توجهی تعامل و بازدید بیشتری نسبت به نسخه دیگر دارد و با استفاده از داده‌ های جمع‌آوری‌ شده از طریق تست A/B که می‌ توانید ویدیو های آینده خود را با استفاده از ترکیب تصویر کوچک و عنوان برنده بهینه کنید و آزمایش و بهینه سازی مداوم با ویژگی های تست A/B TubeBuddy می تواند تعامل و بازدید ها و عملکرد کلی را در کانال یوتیوب شما افزایش دهد.
  • ردیابی رتبه جستجو : با ویژگی ردیابی رتبه جستجوی TubeBuddy می توانید رتبه بندی ویدیو های خود را در نتایج جستجوی یوتیوب و گوگل برای کلمات کلیدی خاص پیگیری کنید و این ویژگی به شما امکان می دهد رتبه خود را با رقبای خود مقایسه کنید و به شما ایده ای از عملکرد کانال شما در موتور های جستجو می دهد و این ویژگی می تواند به شما کمک کند ویدیو های خود را برای عملکرد و دسترسی بهتر بهینه کنید.
  • هشدار های آپلود رقبا : ویژگی TubeBuddy’s Competitor Upload Alerts ابزاری مفید است که به شما کمک می کند تا اقدامات رقیب خود را پیگیری کنید و هر زمان که یک رقیب ویدیوی جدیدی آپلود کند و هشدار دریافت می‌ کنید و می‌ توانید اعلان‌ ها را از طریق ایمیل و اعلان TubeBuddy یا متن دریافت کنید.

بهترین برای رسانه های اجتماعی

بهترین برای رسانه های اجتماعی

Quintly یک پلتفرم جامع تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی است که به کاربران امکان می دهد کانال های رسانه های اجتماعی خود و رقبای خود را در یک مکان نظارت و تجزیه و تحلیل کنند و این پلتفرم در فضای ابری کار می‌ کند و به کاربران اجازه می‌ دهد معیار های سفارشی‌ سازی شده را برای ردیابی عملکرد رسانه‌ های اجتماعی خود ایجاد کنند و نه تنها از یوتیوب بلکه از کانال های رسانه های اجتماعی دیگر مانند فیس بوک ، لینکدین و تیک تاک هم پشتیبانی می کند و راه حلی فراگیر برای مشاغلی که به دنبال بهینه سازی حضور آنلاین خود هستند ارائه می دهد.

  • تجزیه و تحلیل رقبا : ویژگی تجزیه و تحلیل رقبای Quintly به کاربران امکان می دهد تا عملکرد رسانه های اجتماعی خود را در مقایسه با رقبای خود ارزیابی کنند و این ویژگی بینشی در مورد فعالیت های رقبا ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد مناطقی را که می توانند استراتژی رسانه های اجتماعی خود را بهبود بخشند شناسایی کنند.
  • عملکرد کانال : ویژگی عملکرد کانال کاربران را قادر می‌ سازد تا به معیار هایی مانند کل بازدید ها و دقیقه‌ های تخمینی تماشا و میانگین مدت زمان مشاهده و معیار های تعامل مانند پسندیدن ، نپسندیدن ، نظرات ، اشتراک‌گذاری و مشترکین دسترسی داشته باشند و کاربران می توانند داده های مربوط به منابع ترافیک ، جغرافیا ، جمعیت شناسی را مشاهده کنند.
  • داشبورد های از پیش تعریف شده : با ویژگی داشبورد از پیش تعریف شده Quintly کاربران می توانند از میان مجموعه ای از داشبورد های از پیش ساخته شده که بر اساس موارد استفاده و شبکه های رسانه های اجتماعی گروه بندی شده اند را انتخاب کنند و کاربران می توانند بدون صرف زمان برای پیکربندی داشبورد خود از ابتدا با تجزیه و تحلیل خود شروع کنند.
  • قیمت گذاری : Quintly یک طرح قیمت گذاری واحد ارائه می دهد که شامل دسترسی به تمام ویژگی های آن است و هزینه آن بر اساس دو عامل است و تعداد پروفایل های رسانه های اجتماعی که کاربران می خواهند تجزیه و تحلیل کنند و تعداد کاربرانی که از پلتفرم استفاده می کنند و قیمت اولیه این طرح ۴۱۰ دلار در ماه است و شامل دسترسی به پلتفرم برای یک کاربر و حداکثر سه پروفایل رسانه اجتماعی است.

برای مدیران رسانه های اجتماعی

برای مدیران رسانه های اجتماعی

Unbox Social ابزاری قوی است که برای ارائه مجموعه‌ ای جامع از معیار ها و تحلیل‌ ها برای چهار پلتفرم رسانه اجتماعی به مدیران و آژانس‌ های رسانه‌ های اجتماعی طراحی شده است از جمله یوتیوب ، اینستاگرام ، فیسبوک و توییتر و چیزی که در مورد Unbox Social برجسته است و آن هم ویژگی گزارش آن است و گزارش‌ های اجتماعی آن مملو از نمودار های مفیدی است که نمایش تصویری قابل فهمی از داده‌ های مهم رسانه‌ های اجتماعی را ارائه می‌ دهد و رسانه های اجتماعی Unbox Social به کاربران اجازه می دهد تا اندازه گیری و تجزیه و تحلیل پروفایل های مختلف رسانه های اجتماعی خود را متمرکز کنند و با استفاده از این ویژگی کاربران می‌ توانند تجزیه و تحلیل قیف سرتاسری را اندازه‌گیری کنند و کمپین‌ ها و عملکرد هشتگ‌ های خود را بر اساس معیار هایی مانند فالوور ها ، دسترسی ، بازدید ها ، کلیک‌ ها ، بهترین زمان برای ارسال پست و تعامل ارزیابی کنند.

  • تجزیه و تحلیل رقبا : قابلیت پیگیری رقابت Unbox Social به کاربران امکان می دهد عملکرد محتوای خود را با مارک های مشابه در صنعت خود مقایسه کنند و با معیار رقابت کاربران می‌ توانند فرصت‌ های رشد جدید را شناسایی کرده و از استراتژی‌ هایی که جواب نداده‌ اند یاد بگیرند و این ویژگی تعداد پست‌ ها و تعاملات مخاطبان روی پست‌ ها و نوع محتوا و پست‌ های برتر را تجزیه و تحلیل می‌ کند تا به کاربران کمک کند استراتژی رسانه‌ های اجتماعی خود را ارزیابی کرده و بهبود بخشند.
  • گزارش های سفارشی : با ویژگی گزارش های سفارشی که کاربران می توانند گزارش های رسانه های اجتماعی جامعی تولید کنند و این گزارش ها را می توان برای یک یا چند پروفایل ایجاد کرد و شامل معیار هایی مانند تجزیه و تحلیل و تعامل و رشد فالوور می شود و گزارش‌ های اجتماعی Unbox به کاربران امکان می‌ دهد تا عملکرد رسانه‌ های اجتماعی خود را مقایسه کنند و می‌ توانند به صورت PDF برگه‌ های اکسل یا فایل‌ های CSV صادر شوند.
  • قیمت گذاری : Unbox Social چهار طرح قیمت گذاری را ارائه می دهد از جمله Starter ، Basic ، Pro و Enterprise و طرح Starter از ۹ دلار در ماه شروع می شود و شامل دسترسی برای یک کاربر است و با این طرح کاربران می توانند حداکثر دو پروفایل شبکه های اجتماعی را ردیابی کرده و حداکثر سه گزارش ایجاد کنند.

برای بهینه سازی محتوای ویدیویی

برای بهینه سازی محتوای ویدیویی

Vidooly یک پلتفرم هوشمند ویدیویی است که ابزار های تجزیه و تحلیل و توسعه مخاطب را برای یوتیوب و اینستاگرام و فیس بوک ارائه می‌ کند و Vidooly تجزیه و تحلیل عمیق و بینش عملکرد از جمله برچسب های ویدیویی و اینفلوئنسر های محبوب و رشد مشترکین و عملکرد رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد و با ویژگی تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی Vidooly کاربران می توانند به لیست جامعی از کلمات کلیدی پیشنهادی مرتبط با محتوای ویدیوی خود دسترسی پیدا کنند و هر کلمه کلیدی با اطلاعات مهمی مانند حجم جستجوی ماهانه و عوامل رقابت همراه است و این ابزار به کاربران اجازه می‌ دهد کلمات کلیدی را به چندین زبان تجزیه و تحلیل کنند و به آن‌ ها دیدگاهی کلی در مورد قابلیت کشف ویدیوی خود ارائه دهند.

  • تجزیه و تحلیل رقبا : ویژگی بنچمارک Vidooly به کاربران این امکان را می‌ دهد تا عملکرد ویدیو های یوتیوب و فیس بوک خود را با سایر سازندگان در سبک خود مقایسه کنند و این ویژگی به کاربران این امکان را می‌ دهد تا بینش‌ هایی درباره استراتژی‌ های رقبای خود کسب کنند و از موفقیت‌ ها و شکست‌ های آن‌ ها درس بگیرند.
  • بهترین زمان برای آپلود : بهترین زمان برای انتشار ویژگی Vidooly یک ابزار ارزشمند برای سازندگان محتوا است که به دنبال بهینه سازی محتوای ویدیوی خود برای حداکثر بازدید هستند و این ویژگی از تجزیه و تحلیل داده ها برای تعیین بهترین زمان برای آپلود ویدیو ها بر اساس زمانی که مخاطبان هدف شما بیشتر فعال هستند استفاده می کند.
  • قیمت گذاری : Vidooly طیف وسیعی از خطوط تولید را ارائه می‌ دهد از جمله داشبورد خالق ، تابلوی برتر ، هوشمندی برند و بازاریابی تأثیرگذار و قیمت این محصولات بر اساس ویژگی های موجود متفاوت است و به عنوان مثال داشبورد سازنده از ۹ دلار در ماه شروع می شود و تجزیه و تحلیل یوتیوب و ابزار های هوشمند بازار را ارائه می دهد.

به حداکثر رساندن رشد مخاطب

به حداکثر رساندن رشد مخاطب

Tubular Labs یک پلتفرم جامع بازاریابی و تجزیه و تحلیل ویدیویی را برای کمک به برند ها و بازاریابان رسانه های اجتماعی و استراتژیست های محتوا و شرکت های رسانه ای فراهم می کند تا مخاطبان آنلاین خود را افزایش دهند و آزمایشگاه های لوله ای این است که راه حل به جای تکیه بر نظرسنجی ها یا کوکی ها و اطلاعات رفتار واقعی را از میلیارد ها نفر در سراسر جهان به دست می آورد و Tubular Labs یک ویژگی گوش دادن به ویدیو های اجتماعی را ارائه می دهد که به برند ها کمک می کند تا حضور خود را در سیستم عامل های اجتماعی محبوب نظارت کنند و این ویژگی به برند ها اجازه می‌ دهد ویدیو های تولید شده توسط کاربر را که نام تجاری آنها را ذکر می‌ کنند و علایق و جمعیت بینندگان را آشکار کنند را پیگیری کنند و کاربران می‌ توانند جستجو های سفارشی‌شده را بر اساس کلمات کلیدی و هشتگ‌ ها و اشاره‌ های برند ایجاد کنند تا ویدیو های تولید شده توسط کاربر را پیدا کنند که نام تجاری آنها را ذکر می‌ کند.

  • بینش مخاطب : با ابزار Tubular Audience also Watches سازندگان می‌ توانند ببینند مخاطبانشان چه نوع ویدیو هایی را دوست دارند تماشا کنند و این به آن‌ ها کمک می‌ کند تا ایده‌ های جدیدی برای محتوا پیدا کنند و الگو های مشترکی را در آنچه مردم دوست دارند ببینند و Tubular اطلاعاتی در مورد سن و جنسیت و مکان مخاطب ارائه می‌ کند که به سازندگان کمک می‌ کند تا بفهمند بینندگانشان چه کسانی هستند و محتوایی ایجاد کنند که از آن لذت ببرند.
  • قیمت گذاری : اطلاعات قیمت Tubular در وب سایت آن موجود نیست.