تقویم محتوایی یوتیوب
تقویم محتوا یوتیوب از نکاتی برای رشد کانال یوتیوب است که کاربران زیادی توجه آنچنانی به آن نمیکنند و مهمترین ابزار تولید محتوای حرفه ای داخل ویدیو است
تقویم محتوا یوتیوب از نکاتی برای رشد کانال یوتیوب است که کاربران زیادی توجه آنچنانی به آن نمیکنند و مهمترین ابزار تولید محتوای حرفه ای داخل ویدیو است
به عنوان یک خالق یوتیوب می دانید که کلید دریافت توصیه شده توسط الگوریتم یوتیوب است که کلید دریافت و حفظ ۴۰۰۰ ساعت زمان تماشای شما و تبدیل بینندگان به مشترک است و یک تقویم محتوای یوتیوب خوب در مواقعی که به سختی الهام گرفته می شود کمک می کند و عمدی بودن در مورد ایجاد و حفظ تقویم محتوای یوتیوب خود به این معنی است که هرگز در مورد فیلم بعدی ضرر نخواهید کرد و در ابتدایی ترین حالت یک تقویم محتوا یک لیست در حال اجرا یا ایده ها و موضوعات برای ویدیو های یوتیوب شما است و می توانید یک تقویم محتوا با قلم و کاغذ در صفحه گسترده و فهرست کار ها یا با استفاده از هر تعداد ابزار مدیریت وظایف آنلاین یا آفلاین ایجاد کنید و با برنامهریز موضوعات ویدیویی TubeBuddy می توانید درباره فرصت های کلمات کلیدی تحقیق کنید و درباره رقبا تحقیق کنید و موضوعات ویدیویی را برنامهریزی کنید که مطمئناً این زمان تماشای بسیار مهم را افزایش دهید.
ایجاد یک تقویم محتوا یا نقشه راه ممکن است ترسناک به نظر برسد و اما برخی از مزایایی که برای شما به عنوان یک سازنده وجود دارد شامل آرامش خاطر و امکان انتشار ویدیو ها به ترتیب یا سری است و اگر یک کانال فناوری هستید که در مورد آخرین آیفون صحبت می کنید و می توانید ویدیویی از جعبه گشایی و سپس نحوه تنظیم آیفون و برنامه های مورد علاقه ای که استفاده می کنید و غیره منتشر کنید و دانستن اینکه با چه ترتیبی می خواهید فیلم ها را فیلمبرداری کنید و برنامهریزی محتوای خود را برای شما آسانتر می کند.
TubeBuddy یک ابزار عالی برای برنامه ریزی محتوا برای هر کسی که مجوز دارد در دسترس دارد و شما برای ارائه ایده برای ویدیو های جدید تلاش می کنید و شما راه آسان و قابل اعتمادی برای ذخیره و ردیابی ایده های ویدیویی آینده ندارید و راه های مختلفی برای اضافه کردن ایده ها به برنامهریز موضوع شما وجود دارد و همه از درون مجموعه ابزار های ما ابتدا روی Video Topic Planner از منوی اصلی TubeBuddy کلیک کنید و می توانید بلافاصله ایده های موضوعی را اضافه کنید یا مستقیماً از این داشبورد به ویژگی کاوشگر کلمات کلیدی ما دسترسی پیدا کنید و برای باز کردن داشبورد جدید بر روی راه اندازی کاوشگر کلمات کلیدی کلیک کنید و می توانید موضوعات پرطرفدار را جستجو کنید تا ببینید در حال حاضر چه چیزی در یوتیوب داغ است و بخش پرطرفدار ها بر اساس کشور تفکیک شده است که یک گزینه عالی برای شناسایی آنچه در سراسر منطقه شما اتفاق می افتد است و این می تواند یک راه ارزشمند برای استفاده از رویداد های قطبی یا امور جاری برای ایجاد محتوا باشد.
یک راه دیگر برای یافتن موضوعات بیشتر برای برنامهریز موضوع ویدیوی خود جستجوی سریع در Google برای تقویم تعطیلات ملی یا تقویم تعطیلات عجیب و غریب برای سبک خود است و حجم جستجوی بسیار بالایی دارد و اما بسیار رقابتی است و اگر یک کانال جدید یا کوچک هستید ممکن است تقریباً یک هدف غیرممکن برای رتبه بندی بالا باشد و می توانید در جستجو های مرتبط جستجو کنید تا موضوعی را در حدود ۴ ژوئیه پیدا کنید که بینندگان در جستجوی آن هستند اما به اندازه عبارت کلیدی اصلی رقابت ندارند و فقط وقتی ایده ای پیدا کردید آن را در برنامه ریز موضوع ذخیره کنید و حتی می توانید یادداشت هایی در مورد ویدیو و کار هایی که می توانید با محتوا انجام دهید اضافه کنید و به محتوای قدیمی خود برگردید تا هر ویدیویی را که می توانید با چرخش متفاوت یا اطلاعات جدید به روز کنید و شناسایی کنید.
مدیریت یک کانال یوتیوب موفق نیاز به برنامه ریزی دقیق و ایجاد محتوای مداوم و برنامه ریزی موثر دارد و اما تلاش برای پیگیری ایده های ویدیویی تاریخ انتشار و تجزیه و تحلیل می تواند به سرعت بسیار زیاد شود و چه یک خالق انفرادی یا عضوی از یک تیم باشید و این الگو گردش کار یوتیوب شما را متحول می کند و به شما کمک می کند تا از بازی محتوای خود در راس خود بمانید و همین امروز شروع کنید و کانال یوتیوب خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید.
الگوی تقویم محتوای YouTube ClickUp
برنامه ریزی و سازماندهی محتوای یوتیوب شما برای موفقیت در دنیای دیجیتال بسیار مهم است و با برنامه محتوای خود سازگار بمانید و از آپلود منظم و تعامل با مخاطبان خود اطمینان حاصل کنید و از قبل برنامه ریزی کنید و ایده های ویدیویی جدید را طوفان فکری کنید و محتوای خود را تازه و هیجان انگیز نگه دارید و با تیم خود همکاری کنید و وظایف را تعیین کنید و فرآیند تولید را ساده کنید و عملکرد ویدیوی خود را ردیابی کنید و روند ها را تجزیه و تحلیل کنید و به شما امکان می دهد استراتژی محتوای خود را بهینه کنید و با ضرب الاجل ها و یادآوری ها سازماندهی کنید و اطمینان حاصل کنید که هرگز تاریخ انتشار را از دست نمی دهید.
الگوی تقویم محتوای یوتیوب ClickUp ابزاری عالی برای برنامه ریزی و سازماندهی و پیگیری فرآیند تولید محتوای یوتیوب شما است.
وضعیت های سفارشی : پیشرفت هر ویدیو را با ۸ وضعیت مختلف از جمله در حال بررسی ، مفهوم ، در حال توسعه ، باز ، در انتظار ، بسته ، منتشر شده و آماده پیگیری کنید.
فیلد های سفارشی : از ۱۰ فیلد سفارشی مانند بودجه ، کانال ، پیوند ، نوع وظیفه بازاریابی ، الهام از مدل ها ، هدف ، هدف بازاریابی اولیه ، درخواست کننده ، خرج کردن و مخاطب هدف برای ذخیره اطلاعات مهم در مورد هر ویدیو استفاده کنید و گردش کار ایجاد محتوای خود را ساده کنید.
نما های سفارشی : به تقویم محتوای خود در ۸ نمای مختلف از جمله هیئت مدیره ، فهرست ، خوش آمدگویی ، جدول زمانی ، گانت ، صورت جلسات جلسه ، تقویم و اسناد تیم دسترسی داشته باشید تا برنامه محتوای خود را تجسم کنید و با تیم خود همکاری کنید و سازماندهی کنید.
ویژگی های همکاری : از ویژگی های همکاری ClickUp مانند تعیین وظایف ، تعیین موعد مقرر و افزودن نظرات برای اطمینان از ارتباط بیوقفه و ایجاد محتوای کارآمد استفاده کنید.
سازندگان محتوا و YouTubers می توانند از الگوی تقویم محتوای یوتیوب برای کمک به برنامهریزی و سازماندهی و ردیابی مؤثر محتوای ویدیوی خود استفاده کنند و ابتدا گزینه Get Free Solution را بزنید تا در ClickUp ثبت نام کنید و قالب را به Workspace خود اضافه کنید و این الگو کدام فضا یا مکان را در فضای کاری خود تعیین کنید و در مرحله بعد اعضا یا مهمانان مربوطه را برای شروع همکاری به Workspace خود دعوت کنید و با پیشرفت در کار ها و وضعیت ها را به روز کنید تا تیم خود را از پیشرفت مطلع کنید و به راحتی وظایف را نظارت و تجزیه و تحلیل کنید تا از حداکثر بهره وری اطمینان حاصل کنید.