اضافه کردن تبلیغ در یوتیوب
اضافه کردن تبلیغ در یوتیوب در تمام راه کار ها و ترفند هایی که صاحبان کسب و کار ها برای افزایش فروش و رونق کارشان از آن استفاده می کنند
اضافه کردن تبلیغ در یوتیوب در تمام راه کار ها و ترفند هایی که صاحبان کسب و کار ها برای افزایش فروش و رونق کارشان از آن استفاده می کنند
اجرای تبلیغات یوتیوب یکی از راه های اطمینان از اینکه مخاطب هدف شما ویدیو هایی را که برای فیلمنویسی ، استوریبورد ، فیلمبرداری و ویرایش آن ها سخت کار کرده اید را پیدا می کند و ویدیو های خود را در وب سایت خود جاسازی می کنید یا آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید و این فقط یک شروع است و با انجام تبلیغات یوتیوب فقط امیدوار نیستید که کسی تماشا کند و شما به کسانی که می خواهید ویدیو های شما را تماشا کنند می رسید و گوگل مالک یوتیوب است و تبلیغات در یوتیوب با اجرای کمپین پرداخت به ازای کلیک PPC یا کمپین رسانه های اجتماعی پولی بسیار متفاوت است و محدودیت های خلاقانه خاصی و گزینه های زیادی برای این پلتفرم وجود دارد و قبل از اینکه پروژه ویدیویی بعدی خود را بسازید و از امکانات پولی حداکثر استفاده را ببرید و باید دانش اولیه در مورد آنچه کار می کند داشته باشید و در سال های اخیر گوگل مجموعه ای از تغییرات را ایجاد کرده است که تبلیغات یوتیوب را به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل می کند.
از سال ۲۰۲۰ یوتیوب بهروزرسانی های عمده ای را برای محافظت از بینندگان و تبلیغ کنندگان در برابر محتوای مضر اعلام کرده است و آخرین به روز رسانی در مارس ۲۰۲۳ در مورد استفاده از زبان نامناسب است و اگر از کلمه f در هفت ثانیه اول یا در بیشتر ویدیو های خود استفاده کنید و ممکن است به جای اینکه درآمدی از تبلیغات نداشته باشید و درآمد تبلیغاتی محدودی کسب کنید.
چند سال پیش گوگل اعلام کرد که به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا بینندگان بیشتری را در یوتیوب به دست آورند و بهویژه در دستگاه های تلفن همراه جایی که ۷۰ درصد از بازدید های یوتیوب انجام می شود و در میان تغییراتی که انجام داد و احتمالاً بزرگترین اعلامیه این بود که تبلیغ کنندگان می توانند بینندگان را بر اساس تاریخچه جستجوی گوگل خود هدف قرار دهند و علاوه بر رفتار های مشاهده آنها که یوتیوب قبلاً آن را هدف قرار داده بود و بازاریابان اکنون می توانند تبلیغات را برای افرادی که اخیراً برای یک محصول یا خدمات جستجو می کنند هدف قرار دهند و اگر بینندگان یک تبلیغ ویدیویی ببینند که محتوای آن به چیزی که در مورد آن تحقیق کرده اند مربوط می شود و احتمالاً کل آگهی را تماشا می کنند یا از طریق آن به وبسایت کلیک می کنند.
صدا اخیراً رشد کرده است و لازم نیست بیشتر از پادکست ها و برنامه اخیر رسانه های اجتماعی Clubhouse نگاه کنید و برای همگام شدن با تغییرات گوگل اکنون به تبلیغ کنندگان یوتیوب اجازه می دهد تا تبلیغات فقط صوتی ایجاد کنند و در حالی که توصیه می کنیم ابتدا با یک تبلیغ ویدیویی شروع کنید و بعد از اینکه صدای برند خود را کامل کردید و فهمیدید مخاطبان شما دوست دارند بیشتر با چه چیزی تعامل داشته باشند و می توانید بعداً از صدا استفاده کنید.
گوگل مدل انتساب داده یوتیوب را ارتقا داده است تا بتوانید نحوه تعامل کاربران با تبلیغات شما را بهتر بسنجید و می توانید هزینه به ازای هر تبدیل را تعیین کنید و عملکرد تبلیغات یوتیوب خود را در کنار گزارش های انتساب آگهی های جستجو و خرید ببینید.
هزینه تبلیغات یوتیوب بر اساس عواملی مانند مخاطبان هدف ، صنعت ، زمان تماشای تبلیغات ، هدف کمپین و کلمات کلیدی هدف تعیین می شود و به طور متوسط هزینه تبلیغات یوتیوب برای هر نمایش یا اقدام تبلیغاتی بین ۰٫۱۰ تا ۰٫۳۰ دلار است و شما می توانید هر چقدر که می خواهید خرج کنید و اگر یک بودجه روزانه تعیین کنید و گوگل فقط تا آن مبلغ از شما هزینه دریافت می کند و تبلیغات یوتیوب را به یک سرمایه گذاری مطمئن تبدیل می کند.
هر دو مدل قیمت گذاری تبلیغات به این معنی است که هزینه تبلیغات یوتیوب به عملکرد کاربر بستگی دارد و به این معنی که اگر مدل قیمت گذاری هزینه به ازای هر کلیک را انتخاب کنید و زمانی که هر کسی روی تبلیغ شما کلیک کند و هزینه را پرداخت خواهید کرد و انتخاب مدل هزینه به ازای هر بازدید به این معنی است که وقتی کاربران با تبلیغ شما تعامل دارند یا تبلیغ شما را به مدت ۳۰ ثانیه مشاهده می کنند یا اگر مدت زمان تبلیغ کمتر از ۳۰ ثانیه باشد هزینه پرداخت می کنید و یوتیوب به شما امکان می دهد بسته به هدف تبلیغات و نوع کمپین خود از مدل قیمت گذاری CPC یا CPV استفاده کنید.
اگر اولین بار است که در یوتیوب تبلیغ می کنید و می توانید حداقل ۱۰ دلار برای کمپین تبلیغاتی روزانه خود سرمایه گذاری کنید و پس از ارزیابی عملکرد کمپین می توانید بودجه را افزایش دهید.
هنگام تنظیم تبلیغات یوتیوب باید مبلغی را که مایلید برای یک کلیک یا یک مشاهده بپردازید و این حداکثر مقداری را که خرج می کنید محدود می کند و از خرج کردن بیش از حد بودجه کمپین جلوگیری می کند و گفته می شود اگر هزینه یک کلیک یا مشاهده بیشتر از پیشنهاد شما باشد تبلیغات شما اجرا نمی شود و این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که کلمات کلیدی هدف شما بسیار رقابتی هستند یا زمانی که بسیاری از تبلیغ کنندگان دیگر مخاطبان شما را هدف قرار می دهند که باعث می شود به دست آوردن یک مکان تبلیغاتی گرانتر شود.
چهار استراتژی پیشنهاد قیمت بر هزینه کمپین تبلیغاتی یوتیوب شما تأثیر می گذارد و CPM هدف این استراتژی مناقصه شامل پرداخت به ازای هر هزار باری است که مردم تصویر کوچک یا عنوان تبلیغ شما را می بینند و هنگامی که کمپین های برتر را اجرا می کنید از این استراتژی استفاده کنید و توجه داشته باشید که استراتژی CPM هدف به گوگل اجازه نمی دهد که تبلیغات شما را برای بازدید ها بهینه کند و بلکه فقط نمایش ها را نشان می دهد و CPV هدف این استراتژی مناقصه به گوگل و یوتیوب امکان می دهد تا تبلیغات شما را برای بازدید ها و نه تنها نمایش ها بهینه کنند و اگر هدف کمپین شما افزایش فروش و سرنخ ها و حتی ترافیک وب سایت است و از CPA هدف استفاده کنید و این استراتژی مناقصه به گوگل اجازه می دهد تبلیغات شما را برای تبدیل بر اساس میانگین مبلغی که می خواهید بپردازید بهینه کند.
این مانند CPA هدف عمل می کند و با این تفاوت که شما کنترل را به گوگل می دهید و به آن اجازه می دهید که بهطور خودکار قیمت هایی را تنظیم کند که بیشترین تبدیل را در بودجه شما داشته باشد و درگیر کردن ذهن خود در مورد استراتژی پیشنهادی برای استفاده غیر ضروری است و تبلیغ یوتیوب خود را تنظیم می کنید و گوگل به طور خودکار استراتژی های پیشنهادی را انتخاب می کند که با اهداف شما مطابقت دارند.
گزینه های هدف یابی تبلیغات یوتیوب تحت بهروزرسانی هایی قرار گرفته اند که به شما کمک می کند بازدهی بهتری از هزینه های تبلیغات خود دریافت کنید و در هر گروه تبلیغاتی می توانید مخاطبان هدف خود را مشخص کنید و مشخص کنید که تبلیغات شما باید کجا نمایش داده شود.