بیوگرافی لایک ناستیا
کانال ناستیا nastya توسط والدین او مدیریت و بیش از ۶۵.۸ میلیون دنبال کننده دارد و جزو پنجمین کانال پربازدید در یوتیوب و یک یوتیوبر 8 ساله روسی است
کانال ناستیا nastya توسط والدین او مدیریت و بیش از ۶۵.۸ میلیون دنبال کننده دارد و جزو پنجمین کانال پربازدید در یوتیوب و یک یوتیوبر 8 ساله روسی است
ناستیا در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۴ در کراسنودار روسیه به دنیا آمد و نام اصلی او آناستازیا رادزینسکایا است و اکنون نه ساله است و والدین او حساب های یوتیوب و رسانه های اجتماعی او را مدیریت می کنند و والدین ناستیا به استعداد دخترشان در سرگرمی پی بردند و کانال یوتیوب او را زمانی که او فقط دو سال داشت راه اندازی کردند.
آنها با ارسال ویدیو هایی از بازی ناستیا با اسباب بازی ها و انجام فعالیت های سرگرم کننده دیگر شروع کردند و سپس والدین او ویدیو ها را ویرایش کرده و در یوتیوب آپلود می کنند و ویدیو ها به سرعت محبوبیت پیدا کردند.
امروزه کانال یوتیوب او بیش از ۱۸ میلیون مشترک دارد و محتوای Nastya عمدتاً کودکان را هدف قرار می دهد و شامل ترکیبی از ولاگ ها و بررسی اسباب بازی ها است و موفقیت ناستیا منجر به تبدیل شدن او به یکی از مشهور ترین یوتیوبر های کودک در جهان شد و برای محتوای شگفت انگیزش جوایز متعددی را دریافت کرده و بیوگرافی او جز خواست ترین خواسته های کودکان است.
کانال ناستیا در یوتیوب حدود ۱۱۵ میلیون دنبال کننده و ۹۰ میلیارد بازدید دارد و او مجموعا با بیش از ۱۵۰ میلیون دنبال کننده و بیش از ۱۲۰ میلیارد بازدید در کانال های یوتیوبش یکی از محبوب ترین یوتیوببر ها در جهان است و TikTok آناستازیا در حال حاضر بیش از ۷٫۲ میلیون دنبال کننده دارد.
آناستازیا رادزینسکایا معروف به ناستیا صاحب کانال پربازدید لایک نستیا یک کانال محبوب یوتیوب است که بازی های دختر جوانی به نام ناستیا و استیسی را در آن نشان می دهد و این کانال به دلیل محتوای کودکانه دلگرم کننده اش شناخته شده است و ویدیو هایی از بازی آناستازیا با اسباب بازی ها و ماجراجویی با خانواده اش و یادگیری چیز های جدید دارد و طبق گزارشات و دارایی خالص ناستیا حدود ۲۰ میلیون دلار یا با دلار ۵۰ هزار تومانی برابر با هزار میلیارد تومان تخمین زده می شود.
آناستازیا در سال ۲۰۱۴ و در روسیه به دنیا آمد و مدتی بعد پزشکان تشخیص دادند که او بیماری فلج مغزی دارد و پزشکان به والدینش هشدار دادند که ممکن است در آینده هرگز نتواند صحبت کند و پس از گذشت چند سال مشخص شد که تشخیص پزشکان اشتباه بوده است.
در آن زمان مادرش صاحب یک سالن زیبایی موفق بود و پدر او هم یک شرکت ساخت و ساز داشت و در سال ۲۰۱۵ والدینش هر دو شرکت و سالن خود را فروختند تا کانال یوتیوب Like Nastya را ایجاد کنند.
آناستازیا رادزینسکایا با کانال Like Nastya در دسامبر ۲۰۱۶ شروع به فعالیت کرد و ویدیو های این کانال شامل آهنگ های کودکانه و سرگرمی های آموزشی و ولاگ های خانوادگی و فیلمنامه های کمدی کوتاه است و تعدادی از ویدیو های این کانال به صورت جداگانه بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید داشته اند که محبوب ترین آن ویدیو Nastya and papa sleeping at farm sheep Family fun trip است که از مرز ۹۰۰ میلیون بازدید هم عبور کرده است.
ویدیو های کانال Like Nastya به زبان های مختلف دوبله و سپس در کانال های دیگر Nastya منتشر می شود و این زبان ها عبارتند از آلمانی ، اندونزیایی ، کره ای ، اسپانیایی ، ویتنامی ، پرتغالی ، هندی ، عربی ، فرانسوی و بنگلادشی می باشد.
والدین ناستیا سرگئی رادزینسکایا و آنا رادزینسکایا قبل از به شهرت رسیدن دخترشان در یوتیوب کارآفرینان موفقی بودند و سرگئی صاحب یک شرکت ساختمانی با بیش از ۲۰ کارمند بود در حالی که آنا سالن عروس خود را مدیریت می کرد و با این حال با به دست آوردن میلیون ها مشترک کانال یوتیوب این زوج تصمیم گرفتند کسب و کار خود را تعطیل کنند و بر مدیریت حساب های دخترشان تمرکز کنند.
این حرکت ثابت شده است که تصمیم عاقلانه ای است و کانال ناستیا با میلیارد ها بازدید و دنبال کننده گسترده به یکی از محبوب ترین ها در یوتیوب تبدیل شده است و موفقیت نستیا نه تنها برای خانواده شهرت و ثروت به ارمغان آورده است و بلکه به آنها این امکان را می دهد که زمان بیشتری را با هم به عنوان یک خانواده بگذرانند و از رویا های یکدیگر حمایت کنند و آناستازیا تنها دختر خانواده بدون خواهر و برادر است و استیسی دوست اوست و خواهرش نیست.
مجله فوربس او را به همراه سایر بزرگسالان مانند دیوید دوبریک، جفری استار به عنوان یکی از ۱۰ ستاره برتر یوتیوب در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد و او با پدر و مادرش در جنوب فلوریدا ایالات متحده آمریکا زندگی می کند و والدین آناستازیا رادزینسکایا نمی توانند انگلیسی را روان صحبت کنند و با این حال آنها می توانند حساب های یوتیوب او را به طور موثر مدیریت کنند.
والدین آناستازیا هرگز به چنین شهرتی برای فرزندش امیدوار نبودند و آنها اولین ویدیوی او را دو روز قبل از تولد دوسالگی منتشر کردند تا ثابت کنند که او بیماری مرگبار ندارد.
ناستیا علاوه بر حرفه آنلاین خود از پلتفرم خود برای اهداف بشردوستانه هم استفاده کرده است و در سال ۲۰۲۰ او ۵۰۰ هزار دلار ۲۵ میلیارد تومان برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان در روسیه اهدا کرد و او همچنین در رویداد های خیریه از جمله کنسرت خیریه برای کودکان مبتلا به اوتیسم شرکت کرده است.
آناستازیا از گذراندن وقت با خانواده و دوستانش لذت می برد و او عاشق حیوانات است و چندین حیوان خانگی از جمله یک سگ به نام لوسی و یک گربه به نام سیمبا دارد و او به دو زبان روسی و انگلیسی مسلط است.
محتوای کانال های او به زبان های مختلف دیگر هم برای مخاطبان او در سراسر جهان دوبله می شود و این زبان ها عبارتند از آلمانی ، اندونزیایی ، کره ای ، اسپانیایی ، ویتنامی ، پرتغالی ، هندی ، عربی و فرانسوی و تعداد مشترکین کل کانال ها روی هم حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون نفر است.
به غیر از یوتیوب او همچنین از طرفداران زیادی در سایر شبکه های اجتماعی برخوردار است و کانال تیک تاک او بیش از ۶ میلیون طرفدار دارد و در حالی که حساب اینستاگرام او بیش از ۴۴۸ هزار دنبال کننده دارد.
در سال ۲۰۱۷ والدین او قراردادی با شبکه چند کانالی یولا مستقر در لس آنجلس امضا کردند که اکنون حرفه ناستیا را مدیریت می کند و در دسامبر ۲۰۲۱ آنها با شرکت توزیع ویدیوی اینترنتی Jellysmack دست به دست هم دادند تا پیج ناستیا در فیس بوک را گسترش دهند و او همچنین بازی موبایل خود را راه اندازی کرده است و یک خط اسباب بازی طراحی شده توسط Jazwares و یک مجموعه NFT دارد و او در سال ۲۰۲۱ در فهرست فوربس از پردرآمد ترین ستاره های یوتیوب در رتبه ششم قرار گرفت.