افزایش واچ تایم یوتیوب

افزایش واچ تایم یوتیوب

یکی از تکنیک های ساده و کاربردی ، افزایش واچ تایم ویدیوهای یوتیوب این است که ویدیوها به صورت سری تولید شوند و فریم ابتدایی و تامبنیل مشابه داشته باشند

دریافت ۴۰۰۰ ساعت تماشا یک نقطه بازرسی مهم در مسیر کسب درآمد از یوتیوب است و آسان نیست که بسیاری از سازندگان یک سال یا بیشتر را صرف رسیدن به آن می کنند و اما در نهایت ارزشش را دارد و دستیابی به این هدف به این معنی است که می توانید از طریق برنامه شریک یوتیوب از ویدیو های خود با تبلیغات کسب درآمد کنید که بسیار شبیه کسب درآمد در خواب است و این یک راه ساده برای افزایش درآمد است.

درک زمان تماشا در یوتیوب

درک زمان تماشا در یوتیوب

زمان تماشا مدت زمان تجمعی است که افراد صرف تماشای یک ویدیو می‌ کنند و هر ویدیوی یوتیوب یک تعداد زمان تماشا دارد که به تعداد کلی کانال شما کمک می کند و برای اینکه زمان تماشای شما برای کسب درآمد حساب شود و باید ۴۰۰۰ ساعت تماشا در ۱۲ ماه متوالی داشته باشید و لازم نیست ویدیو ها در ۱۲ ماه گذشته منتشر شوند و تا زمانی که بینندگان آنها را در سال گذشته تماشا کرده اند و فقط انواع خاصی از ویدیو ها می توانند زمان تماشا را جمع آوری کنند و مطمئن شوید که ۴۰۰۰ ساعت تماشای عمومی دریافت می‌ کنید و این معیار اصلی است که ویدیو های خود را روی خصوصی تنظیم نکنید.

برای پیوستن به YPP

برای پیوستن به YPP

برای ورود به YPP به ۴۰۰۰ ساعت نیاز ندارید و شما می توانید این کار را تنها با ۳۰۰۰ ساعت انجام دهید و سپس به جای تبلیغات از طریق کمک مالی طرفداران از ویدیو های خود کسب درآمد کنید و این موارد عبارتند از ، Super Chats Super Thanks عضویت در کانال و موارد دیگر و در زیر حداقل شرایط لازم برای پیوستن به YPP آمده است و اما به یاد داشته باشید که برای کسب درآمد تبلیغاتی همچنان به ۴۰۰۰ ساعت زمان نیاز دارید.

پیدا کردن زمان تماشای کانال

پیدا کردن زمان تماشای کانال

تاکنون چند ساعت تماشا جمع آوری کرده اید و دانستن این عدد بسیار مفید است و به خصوص هنگام ایجاد استراتژی برای حفظ توجه بینندگان است.

  • به استودیوی یوتیوب بروید و روی Earn در نوار ناوبری سمت چپ کلیک کنید.
  • در صفحه Become a Partner به قسمت How to Join بروید و در آنجا خواهید دید که کانال شما چقدر زمان تماشا دارد.

افزایش زمان تماشا در یوتیوب

افزایش زمان تماشا در یوتیوب

اکنون که می دانید کجا ایستاده اید و از این نکات قدرتمند برای افزایش زمان تماشای خود در یوتیوب استفاده کنید.

گفتن یک داستان خوب برای درگیر نگه داشتن بینندگان و در نتیجه افزایش ساعت تماشای شما در یوتیوب بسیار مهم است و در هر ویدیو شما می خواهید توجه بینندگان را به خود جلب کنید و آنها را به سفر ببرید و صحنه های احساسی ایجاد کنید که آنها را در طول مسیر جذب کند.

  • عنوان و تصویر کوچک (مردم را متقاعد کنید کلیک کنند)
  • معرفی ویدیو (مردم را متقاعد کنید به تماشای ادامه دهند)
  • ارتباط عاطفی (بینندگان را روی داستان سرمایه گذاری می کند)

عنوان و تصویر کوچک شما مانند دو روی یک سکه هستند و آنها باید یک عکس فوری از آنچه ویدیو درباره آن است به بینندگان بدهند و احساس کنند تماشای آن چه احساسی خواهد داشت و برای مثال توجه کنید که چگونه ترس سازنده در این تصویر کوچک و عنوان ویدیو را تقویت می‌ کند و اشتباهات بزرگی که یوتیوب‌ های کوچک هنوز مرتکب می‌ شوند.

بهترین مقدمه در یوتیوب

بهترین مقدمه در یوتیوب

بهترین مقدمه ها با ذکر آنچه بینندگان در سه ثانیه اول به آن اهمیت می دهند و مستقیماً به اصل مطلب می رسند و اگر در تلاش برای یافتن قلاب ها هستید و بهترین عملکرد کوتاه YouTube Shorts و معرفی آنها را مطالعه کنید و عبارات مقدماتی مانند آنها نمی خواهند که شما این راز را بدانید یا من هرگز این کار را انجام نمی دهم و دلیل آن این است و محرک های کنجکاوی موثر هستند و احساسات محتوای شما را ۱۰ برابر بیشتر مرتبط می کند و سعی کنید از محرک‌ های احساسی مانند ترس ، نوستالژی ، تازگی و کمبود استفاده کنید تا ویدیو های خود را فوری و مرتبط با زندگی بیننده نشان دهید.

تعامل با وقفه کننده های الگو

تعامل با وقفه کننده های الگو

یک داستان خوب ممکن است علاقه بینندگان را برانگیزد و اما دانستن اینکه چگونه آن داستان را ویرایش کنید و تقویت کننده واقعی زمان تماشا است.

قطع کننده های الگو سلاح مخفی شما برای این کار هستند و آنها با افزودن تنوع به آنچه قبلاً وجود دارد و یک ویدیوی خوب را به یک ویدیوی عالی تبدیل می‌ کنند و در یوتیوب قطع کننده الگو هر عنصر دیداری یا شنیداری است که الگوی فکری افراد را تغییر می دهد و من باید این ویدیو را بگذارم یکی از افکاری است که می خواهید در ذهن بیننده وقفه ایجاد کنید.

  • تغییر زوایای دوربین
  • گرافیک یا تصاویر
  • تغییرات در موسیقی
  • متن گاه به گاه
  • تغییر صحنه
  • جلوه های صوتی
  • کات های پرش
  • بی رول

استفاده از زیرنویس در ویدیوها

استفاده از زیرنویس در ویدیوها

وقتی زیرنویس‌ ها وجود دارد و وادار کردن کسی به تماشای ویدیوی شما برای مدت طولانی‌تر بسیار آسان‌تر است و در مورد آن فکر کنید و فشار بینندگانی را که نمی‌ خواهند به ویدیو گوش کنند یا درجاتی از کاهش شنوایی دارند از بین می‌برد و بینندگان در مناطق شلوغ و پر سر و صدا از خواندن شرح‌ ها در مقابل گوش دادن به صدا سود می‌ برند و اگر مخاطب چندفرهنگی در یوتیوب دارید داشتن زیرنویس باید مورد علاقه شما باشد و آنها صدای شما را به چندین زبان ترجمه می کنند تا مردم مناطق دور شما را بهتر درک کنند.

ویدیو های همیشه سبز

ویدیو های همیشه سبز

محتوای همیشه سبز در تمام طول سال پرطرفدار است و برای دریافت سریع زمان تماشا به این نوع ویدیو ها نیاز دارید و موضوعات همیشه سبز مانند نحوه تغییر شغل و نحوه پختن برنج قهوه ای و نکاتی برای دوست یابی در دهه ۳۰ زندگی شما از ژانویه تا دسامبر حجم جستجوی بالایی دارند و بسیاری از ویدیو های همیشه سبز مبتنی بر جستجو هستند و زمان تماشای ثابتی را از طریق محبوبیت مطلق ارائه می دهند.

برای مثال مشترکین vidIQ دوست دارند نکات رشد کانال‌ های کوچک را بشنوند و یکی از ویدیو های ما در مورد این موضوع از شش ماه پیش که منتشر شد بیش از ۷۸۰۰۰ ساعت تماشا دارد و ساعت ها در حال افزایش است.

میزبانی جریان‌ های زنده یوتیوب

میزبانی جریان‌ های زنده یوتیوب

زمان تماشا از پخش جریانی همیشه به عنوان هدف ۴۰۰۰ ساعته شما محاسبه می‌ شود و در زمان واقعی با بینندگان ارتباط برقرار کنید و این بهترین راه برای افزایش ساعات کسب درآمد است و وقتی سفر پخش زنده خود را شروع کردیم ۵۰-۱۰۰ نفر حاضر شدند و اکنون صد ها بیننده همزمان داریم و با این افزایش بیننده زمان تماشای بیشتری هم به همراه دارد.

وقتی حدود ۱۲ ماه تجربه یوتیوب دارید به پخش جریانی فرصت بدهید و تا آن زمان باید ۱۰۰ مشترک یا بیشتر داشته باشید که ممکن است برای تماشای جریان های شما ظاهر شوند.

زمان ویدیو از طریق لیست پخش

زمان ویدیو از طریق لیست پخش

به عبارت ساده به این دلیل است که نمایش های آنها با کمک لیست های پخش سازماندهی شده است و وقتی بینندگان می‌ خواهند یک کمدی رمانتیک را تماشا کنند یا از طریق یک مستند درباره طبیعت بیاموزند و مجبور نیستند به انتخاب قسمت‌ها ادامه دهند و آنها روی یک نمایش کلیک می کنند و نتفلیکس قسمت ها را به طور خودکار پخش می کند و این یک استراتژی عالی برای آوردن به کانال یوتیوب شما است و متوجه شوید که بینندگان به کدام موضوعات بیشتر اهمیت می دهند و لیست های پخش یوتیوب را ایجاد کنید که دارای ۱۰ ویدیو یا بیشتر است و این یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش ساعت تماشای شما است.

صفحات پایانی یوتیوب برون‌ های تعاملی هستند که در ۵ تا ۲۰ ثانیه آخر یک ویدیو ظاهر می‌ شوند و می‌ توانید انواع عناصر قابل کلیک مانند پیوند های وب‌سایت و دکمه اشتراک یا حتی کانال یوتیوب را که می‌ خواهید تبلیغ کنید و به آنها اضافه کنید و اما اگر می‌ خواهید ساعت‌ های تماشای بیشتری داشته باشید و عاقلانه است که بینندگان را به بقیه محتوای خود بفرستید.

آپلود ویدیوها به طور مداوم

آپلود ویدیوها به طور مداوم

سیستم توصیه یوتیوب یک کار دارد اما کار بسیار بزرگی است و باید محتوای مناسب را بر اساس سابقه تماشای آنها و سایر عوامل به بینندگان پیشنهاد دهد و اگر همیشه ویدیو می‌ سازید و یوتیوب می‌ تواند این کار را سریع‌تر و آسان‌تر انجام دهد و اگر محتوای زیادی وجود ندارد لازم نیست هر روز آپلود کنید و اما به برنامه ای پایبند باشید که بینندگان را درگیر نگه می دارد و شما را خسته نمی کند.