قابلیت کوییز در پست یوتیوب

قابلیت کوییز در پست یوتیوب

قابلیت کوییز پست یوتیوب در تب کامیونیتی که بعد از مدت‌ ها آزمایش در نسخه بتا اعلام کرد به زودی این قابلیت روی تمامی نسخه‌ های سیستم‌ عامل اجرا می شود

امیر آمون | ۱۶ مهر ۱۴۰۲ |

یوتیوب اخیراً ویژگی های جدیدی را در پست‌ های انجمن خود معرفی کرده است که به سازندگان اجازه می‌ دهد سؤالات مسابقه را به پست‌ های خود اضافه کنند و با استفاده از این ویژگی که سازندگان می توانند با آزمایش دانش آنها در مورد موضوعی مرتبط با ویدیوهایشان مخاطبان خود را درگیر کنند و ویژگی مسابقه یوتیوب به این شکل کار می کند که به سازندگان اجازه می دهد تا چهار سؤال چند گزینه ای را با یک پاسخ صحیح و سه پاسخ نادرست اضافه کنند و سازندگان می توانند برای ارائه زمینه بیشتر و آموزش مخاطبان خود توضیحی به هر سؤال اضافه کنند و این ویژگی در نسخه دسکتاپ و موبایل یوتیوب در دسترس است.

افزودن سوال مسابقه به پست

افزودن سوال مسابقه به پست

برای افزودن یک سوال مسابقه به یک پست انجمن که سازندگان به سادگی می توانند روی دکمه ایجاد پست کلیک کرده و مسابقه را از گزینه های نوع پست انتخاب کنند و سپس می توانند سوال خود را وارد کرده و پاسخ صحیح را از منوی کشویی انتخاب کنند و سازندگان می‌ توانند با تایپ کردن در قسمت توضیح توضیحی به سؤال اضافه کنند و ویژگی مسابقه یک راه عالی برای سازندگان برای افزایش تعامل و تشویق مخاطبان خود به تعامل با محتوای آنها است و این فرصتی را برای سازندگان فراهم می کند تا تخصص خود را به نمایش بگذارند و دانش خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

ویژگی قابلیت کوییز در پست

ویژگی قابلیت کوییز در پست

این ویژگی می تواند توسط سازندگان در طیف گسترده ای از موضوعات که از آموزش گرفته تا سرگرمی و بازی استفاده شود و می توان از آن برای ایجاد آزمون های مربوط به رویداد های جاری و تعطیلات یا مناسبت های خاص استفاده کرد و با ویژگی مسابقه که سازندگان نه تنها می توانند مخاطبان خود را درگیر کنند و بلکه عملکرد آنها را هم پیگیری می کنند و سازندگان می‌ توانند ببینند چند نفر امتحان را انجام داده‌ اند و چند نفر از آنها به درستی پاسخ داده‌ اند و این بازخورد می تواند به سازندگان کمک کند تا محتوای خود را بهبود بخشند و آن را مطابق با علایق مخاطبان خود تنظیم کنند.

ویژگی جدید آزمون یوتیوب

ویژگی جدید آزمون یوتیوب

ویژگی جدید آزمون یوتیوب افزودنی فوق العاده به پست های انجمن آن است که این یک راه تعاملی و جذاب برای سازندگان فراهم می کند تا دانش مخاطبان خود را آزمایش کنند و آنها را در مورد موضوعی مرتبط با ویدیو های خود آموزش دهند و به عنوان یک خالق ویژگی مسابقه را امتحان کنید و ببینید که چگونه می‌ تواند برای محتوا و جذب مخاطب شما مفید باشد و یوتیوب در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به سازندگان اجازه می‌ دهد تا آزمون‌ هایی را به پست‌ های انجمن خود اضافه کنند و پست‌ هایی به سبک رسانه‌ های اجتماعی برای کانال‌ هایی که حداقل ۵۰۰ مشترک دارند و آزمون بتا فقط برای تعداد کمی از سازندگان در دسترس است.

جزئیات ابتدا در یک ویدیوی جدید در کانال Creator Insider YouTube منتشر شد و جایی که این شرکت به طور معمول به‌روزرسانی‌ های محصول یوتیوب را با سازندگان به اشتراک می‌ گذارد و به سؤالات پاسخ می‌ دهد و آزمایش‌ ها و آزمایش‌ هایی را که در حال انجام است به اشتراک می‌ گذارد.

کاربرد قابلیت کوییز در پست

کاربرد قابلیت کوییز در پست

در جدید ترین ویدیو این شرکت توضیح داد که چگونه ویژگی مسابقه می تواند برای سازندگان و به ویژه کانال های آموزشی که می خواهند به دنبال کنندگان خود در یادگیری کمک کنند و در حال حاضر یوتیوب گفت که این آزمایش با تعداد کمی از سازندگان در حال انجام است و قبل از گسترش بیشتر دسترسی به این ویژگی به دنبال دریافت بازخورد است و از آنجایی که یوتیوب تلاش می کند تا TikTok و Instagram را به عنوان پلتفرم برتر برای سازندگان معرفی کند و ویژگی جدید پست مسابقه این شرکت با ویژگی پرسش و پاسخ TikTok که سال گذشته راه اندازی شد و استیکر مسابقه برای استوری های اینستاگرام رقابت خواهد کرد.

ویژگی مسابقه یوتیوب می‌ تواند ابزاری عالی برای سازندگانی باشد که می‌ خواهند توجه دنبال‌کنندگان خود را به خود جلب کنند و آنها را ترغیب کند که بیشتر با پست‌ ها درگیر شوند.

آزمایش کردن ابزار ویرایش عکس

آزمایش کردن ابزار ویرایش عکس

این شرکت در حال آزمایش یک ابزار ویرایش عکس است که پس از آزمایش‌ های قبلی روی اندروید و در حال حاضر به برنامه یوتیوب در دستگاه‌ های iOS می‌ آید و این ابزار به سازندگان اجازه می دهد تا فیلتر ها و متن و برچسب ها را به تصاویری که در پست های انجمن به اشتراک می گذارند را اضافه کنند و این ابزار برای چند ماه در دستگاه‌ های اندرویدی در دسترس بود و عرضه گسترده‌تر برای پیشرفت این ویژگی امیدوار کننده به نظر می‌ رسد.

یوتیوب در سال جاری طیف وسیعی از ویژگی‌ های جدید را برای سازندگان آزمایش کرده است و مانند برگه تبلیغات در استودیوی یوتیوب که خرید آگهی‌ ها را برای سازندگان آسان‌تر می‌ کند.