راهکار هایی برای یوتیوبرها

راهکار هایی برای یوتیوبرها

اشتباه کردن در یوتیوب در هر بخشی از مسیر تکامل و کسب تجربه است و اما اینکه تلاش کنیم تا اشتباهات خودمان را کم کنیم و از تجربه های دیگران بهره ببریم

یوتیوب یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین وب سایت های رسانه های اجتماعی است که یوتیوبر ها در سراسر جهان در آن ویدیو ها را در اینجا ارسال می کنند و هدف این ویدیو ها اطلاع رسانی و برقراری ارتباط و ایجاد انگیزه و سرگرم کردن مردم است و یوتیوبر ها از این ویدیو ها درآمد خوبی کسب می‌ کنند و تا به امروز ممکن است چیز های زیادی در مورد نکاتی برای دریافت بازدید و کلیک بیشتر بر روی ویدیو های یوتیوب آموخته باشید.

ارسال نظرات هرزنامه در یوتیوب

ارسال نظرات هرزنامه در یوتیوب

ارسال نظرات هرزنامه یکی از بزرگترین اشتباهات یوتیوبر های جدید است و این به خاطر این واقعیت است که آنها خواهان موفقیت فوری در یوتیوب هستند و به جای اینکه به مردم اجازه دهید شما را کشف کنند و در واقع از آنها می خواهید که مشترک شما شوند و نظر بگذارند و این کار نمی کند و در عوض شما را در یک مشکل بسیار بزرگتر قرار می دهد و رشد غیرممکن خواهد بود.

گروه‌ هایی خارج از یوتیوب وجود دارند که در آن افراد مخصوصاً مبتدیان کانال خود را به شدت تبلیغ می‌ کنند و درخواست sub for sub می‌ کنند و این تعامل است که در آن مردم به‌طور طبیعی ویدیو ها را تماشا می‌ کنند و نظر می‌ گذارند و نه اینکه از آنها بخواهند نظر بدهند و در کانال شما مشترک شوند و بسیاری از سازندگان یوتیوب مرتکب این اشتباه می شوند و در نهایت بازدید و اعتبار آنلاین خود را تا حد زیادی از دست می دهند.

قلاب برای پیشرفت یوتیوب

قلاب برای پیشرفت یوتیوب

قلاب یکی دیگر از موارد مهمی است که باید برای پیشرفت در یوتیوب در نظر بگیرید و یک قلاب به عنوان محتوای ابتدای ویدیو های شما در نظر گرفته می شود و این یک چیز طبیعی است که اگر قلاب جالب باشد و شما در جلب توجه آنها موفق باشید باعث می شود مردم آن را تماشا می کنند و با آن درگیر می شوند و اگر قلاب شما جالب نباشد باعث می شود که ویدیوی یوتیوب شما ارزش خود را از دست خواهد داد و اگر بیشتر وقت خود را صرف تولید محتوای بی فایده کنید و مردم از ویدیو رد می شوند.

مردم باید بدانند که شما همان چیزی را که در تصویر کوچک قول داده بودید ارائه می دهید و هر چقدر هم که محتوا قوی باشد مخاطب شما از بین خواهد رفت و در ابتدا خود را به طور خلاصه معرفی نکنید و در عوض می توانید پس از یک یا دو دقیقه مقدمه خود را اضافه کنید و در ابتدا تصاویر گرافیکی زیادی اضافه نکنید و برخی از افراد از قسمت مقدماتی طولانی ویدیو آزرده می شوند و برای ایجاد قلاب های جالب برای کانال و کپی رایتر یا فیلمنامه نویس استخدام کنید.

حذف مطالب از کانال یوتیوب

حذف مطالب از کانال یوتیوب

اشتباه دیگری که سازندگان محتوای یوتیوب مرتکب می شوند این است که محتوا را از کانال حذف می کنند و گزارش ها نشان داده اند که حذف محتوا از کانال تاثیر زیادی روی کانال شما دارد و اگر در این زمینه تازه کار هستید شما نمی توانید تعداد بازدید ها و مشترکین مورد نظر یوتیوب را برای کسب درآمد داشته باشید و ممکن است مشترکین بیشتری را از کانال از دست بدهید و اگر ماهیت محتوا را تغییر دهید ممکن است این بار مخاطب علاقه‌ ای به آن نداشته باشد و از چیزی که پست کرده اید خجالت نکشید.

همیشه قبل از ساخت ویدیو تمرین کنید که بهترین محتوای ممکن را پیدا کنید و نگاهی انتقادی به کانال خود بیندازید و هر کاری که می توانید انجام دهید تا آن را بهتر کنید و پس از رضایت کامل آن را با اطمینان کامل منتشر کنید.

کسب درآمد و موفقیت در یوتیوب

کسب درآمد و موفقیت در یوتیوب

کسب درآمد و موفقیت در یوتیوب برای رسیدن به اهدافتان باید سخت کار کنید و این تنها زمانی است که شما در حال پرورش ثبات هستید و ابتدا جستجوی یوتیوبر برای یک جایگاه پس از تحقیق عمیق و محتوایی در مورد آن ایجاد می کند و در معرض دید قرار می گیرد و یوتیوب یک سفر طولانی است و باید منتظر نتایج شگفت انگیز باشید و سازندگان محتوای متناقض در یوتیوب در عرض چند روز یا چند ماه از میدان خارج می شوند.

برای مقابله با آن باید یک برنامه زمان بندی دقیق تنظیم کنید و آن را هم رعایت کنید و همیشه اهداف روزانه داشته باشید و آنها را با متمایز انجام دهید و یوتیوبر های موفق را دنبال کنید و یاد بگیرید که چگونه با آن سازگار هستند و مطمئناً در یوتیوب نشان خود را می‌گذارید و زمان زیادی را برای خانواده و سایر فعالیت‌ هایتان صرفه‌جویی می‌ کنید و ویدیو های انگیزشی ببینید و در این زمینه موفق باشید.

تصویر کوچک نامناسب در یوتیوب

تصویر کوچک نامناسب در یوتیوب

سخت ترین بخش انجام تحقیق و تولید ویدیو را انجام داده اید و اما تصویر کوچک عامل تعیین کننده در اینجا خواهد بود و یک تصویر کوچک ضعیف و نامناسب تمام تلاش شما را در سطل زباله قرار می دهد و حواستان به ایجاد یک تصویر کوچک مؤثر و جذاب برای ویدیو هایی که قرار است ارائه دهید و مسائل را در تصویر کوچک خود پیچیده نکنید و باید در چند ثانیه فهمید.

از تصاویر بندانگشتی پرکلمات استفاده نکنید و طعمه کلیک نکنید و همیشه از یک لحن طبیعی پیروی کنید و با آن صادق باشید و حداکثر باید ۲-۳ کلمه باشد و یک تصویر کوچک ایده آل دارای یک تصویر از سازنده یوتیوب و مقداری متن و تعدادی گرافیک است و نوبت به ساخت عنوان می رسد و چیزی را که ارائه نمی کنید قول ندهید و در آن زیاده روی نکنید و در عوض باید کوتاه ، مختصر ، احساسی و به راحتی قابل درک باشد و سعی کنید کلمه کلیدی تمرکز خود را در اینجا اضافه کنید.

داشتن AVL بد در یوتیوب

داشتن AVL بد در یوتیوب

صدا و ویدیو و نور برای یک ویدیوی موثر یوتیوب ضروری هستند و یک AVL بد تأثیر منفی روی مخاطبان شما می گذارد و آنها کمتر شما را تماشا می کنند و در عوض لازم نیست دوربین جدیدی بخرید یا مکان را عوض کنید و فقط مکان خود را بدون شلوغی و ساکت کنید و نور را بهبود ببخشید و در نور روز عکس بگیرید و با این روش ها و برخی روش های متفکرانه دیگر می توانید ویدیوی خود را جذاب تر کنید.

یوتیوب پر از فرصت است و هر کسی می تواند با پیشرفت در یوتیوب سبک زندگی خود را تغییر دهد و برای موفقیت در اینجا نیاز به یک مجموعه مهارت خاص است و ما اشتباهاتی را که اکثر سازندگان یوتیوب مرتکب می شوند.