افزایش بازدید یوتیوب

افزایش بازدید یوتیوب

افزایش بازدید یوتیوب تنها با رعایت برخی نکات رایگان باعث می شود که درآمد شما از یوتیوب چندین برابر شود و افراد زیادی مشترک شما بشوند

امیر آمون | ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |

در دنیایی که به طور فزاینده ای تحت تسلط ویدیو است و دریافت بازدید های بیشتر در یوتیوب باید نزدیک به کار های هر بازاریاب محتوا باشد و بازدید های یوتیوب چراغ را روشن نگه نمی دارند و بسیاری از بازاریابان تحت فشار برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت که ترجیح می دهند از یوتیوب چشم پوشی کنند و همه چیز خود را در جستجوی پولی و اجتماعی پولی سرمایه گذاری کنند و بدون حجم مناسبی از مشتریان بالقوه نمی‌ توانید به طور مداوم به اهداف خود در دراز مدت دست پیدا کنید و شما باید محتوایی ایجاد کنید که آگاهی از شرکت شما را گسترش دهد و با برند شما پیوند ایجاد کند و یوتیوب مکان مناسبی برای انتشار آن محتوا است و با توجه به اینکه بحران COVID-19 فروش را به طور غیر معمولی دشوار کرده است و امروزه زمان خوبی برای تمرکز بر روی آن استخر چشم انداز برتر است و بهترین راه برای موفقیت در یوتیوب این است که ویدیو هایی ایجاد کنید که مردم بخواهند تماشا کنند.

  • محتوای خوبی بسازید ( که هیچ کس دیگری نمی سازد )
  • از نظر سریال فکر کنید نه ویدیو های جداگانه
  • با سئوی یوتیوب آشنا شوید
  • با دیگر سازندگان محتوا پیوند برقرار کنید
  • از کارت ها و صفحات پایانی استفاده کنید
  • برای همراهی هر ویدیو یک پست وبلاگ بنویسید
  • به توضیحات ویدیوی خود مهر زمانی اضافه کنید
  • این خبر را در شبکه های اجتماعی مطرح کنید
  • در ریز عکس های خود کوتاهی نکنید
  • در مورد عناوین خود خوب فکر کنید

کاربرد افزایش بازدید یوتیوب

کاربرد افزایش بازدید یوتیوب

یوتیوب مانند شرکت مادر گوگل یک موتور جستجو در هسته خود است و کاربران را به بهترین و مرتبط ترین محتوای ممکن هدایت کنید و گوگل به طور مداوم به سئوکاران توصیه می کند که روی ایجاد ارزش برای بازدیدکنندگان سایت خود تمرکز کنند. از این نظر، یوتیوب تفاوتی ندارد و با مشتریان بالقوه خود صحبت کنید که از آنها برای اطلاع رسانی ویدیو های خود استفاده کنید و بسیاری از سازندگان یوتیوب ویدیو های خود را در لیست های پخش سازماندهی می کنند و اگر روی ویدیویی که در فهرست پخش تعبیه شده است کلیک کنید که به محض پایان ویدیوی فعلی ویدیوی بعدی در آن لیست پخش به‌ طور خودکار شروع می‌شود و بیننده می‌ تواند چندین ویدیوی مرتبط را بدون بلند کردن انگشت تماشا کند و به درآمد بیشتر تبلیغات تبدیل می شود و باعث تعامل بیشتر و بازدید بیشتر ویدیو می شود.

کاربرد موتور جستجوی یوتیوب

کاربرد موتور جستجوی یوتیوب

یوتیوب یک موتور جستجو است و مانند هر موتور جستجوی دیگری که یوتیوب از تعداد انگشت شماری سیگنال های رتبه بندی برای سازماندهی نتایج جستجوی خود استفاده می کند و درک سئوی یوتیوب سیگنال‌ های اصلی رتبه‌بندی و نحوه جذب آنها بخش مهمی از بازدید های بیشتر در یوتیوب است.

به کلمات کلیدی نیاز دارید که بدون کلمات کلیدی هدف چیزی برای بهینه سازی وجود ندارد و هنگامی که فهرستی از موضوعاتی که می‌ خواهید به آنها بپردازید تهیه کردید و آنها را یک به یک در نوار جستجوی یوتیوب تایپ کنید و یوتیوب لیستی از عبارت های جستجوی پیشنهادی را ایجاد می کند و هر یک از این پیشنهادات چیزی است که بار ها و بار ها توسط کاربران واقعی یوتیوب جستجو شده است و توجه به این نکته مهم است که برخی از کلمات کلیدی رقابتی تر هستند و رتبه بندی برای آنها سخت تر از سایرین است که با ابزار کلمه کلیدی رایگان WordStream می توانید درک کنید که هر یک از کلمات کلیدی خود چقدر رقابتی هستند و هنگامی که کلمات کلیدی خود را مرتب کردید زمان بهینه سازی فرا رسیده است.

سئو برای عناوین ویدیوها

سئو برای عناوین ویدیوها

هنگام تصمیم گیری برای قرار دادن ویدیوی خود در نتایج جستجو برای یک درخواست خاص که یوتیوب به تعدادی از ویژگی ها توجه می کند و مهم ترین آنها عنوان ویدیوی شما است و اگر می‌ خواهید ویدیوی شما برای یک کلمه کلیدی رتبه‌بندی شود و آن کلمه کلیدی باید در عنوان نمایش داده شود و در ابتدای عنوان شواهد حکایتی وجود دارد که نشان می‌ دهد که شروع عنوان شما با کلمه کلیدی مورد نظر می‌ تواند منجر به ایجاد مشکل شود و باید توجه داشته باشید که عنوان شما باید بیشتر از کلمه کلیدی هدف باشد و رتبه بندی مهم است اما کلیک ها را تضمین نمی کند.