کاربرد مشترکین یوتیوب

کاربرد مشترکین یوتیوب

یوتیوب بزرگترین پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو با بیش از ۲ میلیارد کاربر است به همین دلیل افراد زیادی برای فعالیت در آن مشتاق هستند و آن را دنبال می کنند

امیر آمون | ۵ بهمن ۱۴۰۲ |

یوتیوب همه چیز درباره مشترکین است و یکی از معیار های کلیدی برای سنجش موفقیت در یوتیوب تعداد مشترکین کانال شما است و مشترکان بیشتر به معنای بازدید بیشتر برای ویدیو های شما است و پست کردن مکرر ویدیو ها تأثیر زیادی بر تعداد مشترکین شما دارد و هرچه بیشتر ویدیو ها را پست کنید و افراد بیشتری آنها را تماشا می کنند و تعامل و لایک و اشتراک گذاری بیشتری دریافت می کنید و جذب مشترک در یوتیوب به چیزی بیش از پست کردن ویدیو نیاز دارد.

ایجاد محتوای جذاب و آموزنده

ایجاد محتوای جذاب و آموزنده

اگر می‌خواهید مردم ویدیوی شما را تماشا کنند باید محتوایی ایجاد کنید که جذاب و آموزنده باشد و اسکریپت ویدیوی خود را از قبل برنامه ریزی کنید تا تمام نکات مربوطه پوشش داده شود و بینندگان را با اطلاعات غیر ضروری پر نکنید و اگر احساس می کنید اطلاعات زیادی در یک ویدیو وجود دارد و آن را به چندین ویدیو تقسیم کنید و تا جایی که می توانید از مثال ها استفاده کنید و مطمئن شوید که از سایت های باکیفیت هستند و برای جذاب تر کردن محتوای خود تصاویر بصری را به آن اضافه کنید و همیشه ویدیو های خود را با یک قلاب جالب شروع کنید که مردم را وادار به ادامه تماشای بقیه ویدیو کند و همیشه از محتوای اصلی استفاده کنید و اگر از محتوای شخص دیگری استفاده می کنید که ویدیوی شما به اندازه کافی جذاب نخواهد بود و ممکن است در نهایت افراد را از خود دور کنید و صفحه‌ های پایانی و سایر سفارشی‌ سازی‌ ها را برای جذب مخاطبان خود لحاظ کنید و برای افزایش مشترکین در یوتیوب تعداد دفعات آپلود شما است.

ایجاد و انتشار ویدیوها به طور مکرر

ایجاد و انتشار ویدیوها به طور مکرر

ایجاد و انتشار مکرر ویدیو ها به افزایش مشترکین شما کمک می کند و اگر برای مدت طولانی مطلبی را منتشر نکرده‌ اید و مردم نمی‌خواهند در کانال شما مشترک شوند و کانال‌ های یوتیوب که بیش از یک بار در هفته منتشر می‌ کنند و عملکرد بهتری نسبت به کانال‌ هایی دارند که این کار را نمی‌ کنند و هنگامی که شخصی در کانال شما مشترک می شود و هر زمان که ویدیوی جدیدی را آپلود می کنید، یک اعلان در ایمیل خود دریافت می کند. اگر فردی هفته ای یک بار اعلان ایمیلی دریافت کند، به احتمال زیاد با ویدیوی شما درگیر خواهد شد و به خصوص اگر محتوای اصلی و جذاب و آموزنده باشد و اگر بیش از یک ویدیو در هفته منتشر کنید و شانس بیشتری برای به دست آوردن مشترکین بیشتر وجود دارد و اگر از استراتژی فرکانس ثابت استفاده کنید که می توانید آنها را سریع تر دریافت کنید و به دست آوردن مشترکین بیشتر در یوتیوب این است که پس از اتمام آپلود محتوای خود باید آنها را هم بهینه کنید.

بهینه ویدیو های یوتیوب

بهینه ویدیو های یوتیوب

بهینه سازی ویدیو های شما به رتبه بالاتر محتوای شما در یوتیوب کمک می کند و افرادی که ویدیو های شما را می بینند و احتمالاً با محتوای شما هم تعامل دارند و برای اطمینان از اینکه ویدیو های شما به مخاطب مناسب می رسد که می توانید تعدادی از عناصر ویدیویی مانند عنوان و توضیحات و ویدیو و سایر متا تگ ها را بهینه کنید و استفاده از یک کلمه کلیدی دقیق در عنوان ویدیو می تواند به شما در رتبه بندی کمک کند و در نهایت رتبه بالاتر به معنای بازدید بیشتر و مشترکین بیشتر است.

کلمه کلیدی برای افزایش رتبه

کلمه کلیدی برای افزایش رتبه

هنگامی که توضیحات ویدیوی خود را می نویسید باید مطمئن شوید که تمام اطلاعات لازم مانند کلمات کلیدی و مهر های زمانی و پیوند ها را ارائه می دهید و مهر زمان به بینندگان کمک می کند تا بخشی از ویدیویی را که می خواهند تماشا کنند انتخاب کرده و مستقیماً به آن بپرند و پیوند دادن سایر ویدیو های مرتبط در توضیحات فرصتی برای نمایش ویدیو های دیگر می دهد و محتوای شما را جذاب نگه می دارد و بهینه سازی ویدیو های خود برای افزایش مشترکین در یوتیوب کافی است و ممکن است لازم باشد در آن تجدید نظر کنید و مهم است که کانال یوتیوب خود را بهینه کنید.

  • برچسب‌ های ویدیو به دیگران کمک می‌ کنند که ویدیوی شما را پیدا کنند
  • یک تصویر کوچک جذاب آپلود کنید
  • رونوشت ویدیو را آپلود کنید
  • یک صفحه شروع و صفحه پایانی به ویدیو های یوتیوب خود اضافه کنید

بهینه کردن کانال یوتیوب

بهینه کردن کانال یوتیوب

برای به دست آوردن مشترکین بیشتر در یوتیوب باید نه تنها ویدیو های خود را بلکه کانال خود را هم بهینه کنید و یک تریلر پیش نمایشی از آنچه کانال شما ارائه می دهد به مخاطبان شما می دهد.

  • نام تجاری شما
  • نوع ویدیو هایی که پست می کنید
  • طعم ویدیو های آینده شما
  • برنامه انتشار شما

طراحی ظاهر جالب کانال خود

طراحی ظاهر جالب کانال خود

یک کانال یوتیوب با استفاده از کلمات کلیدی مناسب کانال و توضیحات کانال و هنر کانال می تواند جالب به نظر برسد و در موقعی که برای کانال خود توضیحاتی می نویسید از کلمات کلیدی استفاده کنید و مطالب را کوتاه و جالب نگه دارید و به گفته بکلینکو مطالعه عوامل رتبه بندی سئوی یوتیوب نشان داد که کلمات کلیدی کانال ارتباط کوچک و در عین حال قابل توجهی با رتبه های بالاتر جستجوی یوتیوب دارند و ۱۰۰ تا ۱۵۰ کاراکتر اول توضیحات کانال شما بسیار مهم هستند و در کنار کانال شما در نتایج جستجو نشان داده شده است و در پایان توضیحات خود یک فراخوان مناسب برای اقدام قرار دهید و برخی از هنر های کانالی را انتخاب کنید که جذاب و جذاب باشد اما به برند شما هم مرتبط باشد و اگر ویدیو های زیادی دارید که آنها را در بخش ها و لیست های پخش مختلف سازماندهی کنید و در صفحه اصلی خود قرار دهید که می توانید این لیست های پخش را با افزودن کلمات کلیدی و عناوین و توضیحات مناسب بهینه کنید.