راهکار هایی برای یوتیوبرها
اشتباه کردن در یوتیوب در هر بخشی از مسیر تکامل و کسب تجربه است و اما اینکه تلاش کنیم تا اشتباهات خودمان را کم کنیم و از تجربه های دیگران بهره ببریم
اشتباه کردن در یوتیوب در هر بخشی از مسیر تکامل و کسب تجربه است و اما اینکه تلاش کنیم تا اشتباهات خودمان را کم کنیم و از تجربه های دیگران بهره ببریم
یوتیوب یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین وب سایت های رسانه های اجتماعی است که یوتیوبر ها در سراسر جهان در آن ویدیو ها را در اینجا ارسال می کنند و هدف این ویدیو ها اطلاع رسانی و برقراری ارتباط و ایجاد انگیزه و سرگرم کردن مردم است و یوتیوبر ها از این ویدیو ها درآمد خوبی کسب می کنند و تا به امروز ممکن است چیز های زیادی در مورد نکاتی برای دریافت بازدید و کلیک بیشتر بر روی ویدیو های یوتیوب آموخته باشید.
ارسال نظرات هرزنامه یکی از بزرگترین اشتباهات یوتیوبر های جدید است و این به خاطر این واقعیت است که آنها خواهان موفقیت فوری در یوتیوب هستند و به جای اینکه به مردم اجازه دهید شما را کشف کنند و در واقع از آنها می خواهید که مشترک شما شوند و نظر بگذارند و این کار نمی کند و در عوض شما را در یک مشکل بسیار بزرگتر قرار می دهد و رشد غیرممکن خواهد بود.
گروه هایی خارج از یوتیوب وجود دارند که در آن افراد مخصوصاً مبتدیان کانال خود را به شدت تبلیغ می کنند و درخواست sub for sub می کنند و این تعامل است که در آن مردم بهطور طبیعی ویدیو ها را تماشا می کنند و نظر می گذارند و نه اینکه از آنها بخواهند نظر بدهند و در کانال شما مشترک شوند و بسیاری از سازندگان یوتیوب مرتکب این اشتباه می شوند و در نهایت بازدید و اعتبار آنلاین خود را تا حد زیادی از دست می دهند.
قلاب یکی دیگر از موارد مهمی است که باید برای پیشرفت در یوتیوب در نظر بگیرید و یک قلاب به عنوان محتوای ابتدای ویدیو های شما در نظر گرفته می شود و این یک چیز طبیعی است که اگر قلاب جالب باشد و شما در جلب توجه آنها موفق باشید باعث می شود مردم آن را تماشا می کنند و با آن درگیر می شوند و اگر قلاب شما جالب نباشد باعث می شود که ویدیوی یوتیوب شما ارزش خود را از دست خواهد داد و اگر بیشتر وقت خود را صرف تولید محتوای بی فایده کنید و مردم از ویدیو رد می شوند.
مردم باید بدانند که شما همان چیزی را که در تصویر کوچک قول داده بودید ارائه می دهید و هر چقدر هم که محتوا قوی باشد مخاطب شما از بین خواهد رفت و در ابتدا خود را به طور خلاصه معرفی نکنید و در عوض می توانید پس از یک یا دو دقیقه مقدمه خود را اضافه کنید و در ابتدا تصاویر گرافیکی زیادی اضافه نکنید و برخی از افراد از قسمت مقدماتی طولانی ویدیو آزرده می شوند و برای ایجاد قلاب های جالب برای کانال و کپی رایتر یا فیلمنامه نویس استخدام کنید.
اشتباه دیگری که سازندگان محتوای یوتیوب مرتکب می شوند این است که محتوا را از کانال حذف می کنند و گزارش ها نشان داده اند که حذف محتوا از کانال تاثیر زیادی روی کانال شما دارد و اگر در این زمینه تازه کار هستید شما نمی توانید تعداد بازدید ها و مشترکین مورد نظر یوتیوب را برای کسب درآمد داشته باشید و ممکن است مشترکین بیشتری را از کانال از دست بدهید و اگر ماهیت محتوا را تغییر دهید ممکن است این بار مخاطب علاقه ای به آن نداشته باشد و از چیزی که پست کرده اید خجالت نکشید.
همیشه قبل از ساخت ویدیو تمرین کنید که بهترین محتوای ممکن را پیدا کنید و نگاهی انتقادی به کانال خود بیندازید و هر کاری که می توانید انجام دهید تا آن را بهتر کنید و پس از رضایت کامل آن را با اطمینان کامل منتشر کنید.
کسب درآمد و موفقیت در یوتیوب برای رسیدن به اهدافتان باید سخت کار کنید و این تنها زمانی است که شما در حال پرورش ثبات هستید و ابتدا جستجوی یوتیوبر برای یک جایگاه پس از تحقیق عمیق و محتوایی در مورد آن ایجاد می کند و در معرض دید قرار می گیرد و یوتیوب یک سفر طولانی است و باید منتظر نتایج شگفت انگیز باشید و سازندگان محتوای متناقض در یوتیوب در عرض چند روز یا چند ماه از میدان خارج می شوند.
برای مقابله با آن باید یک برنامه زمان بندی دقیق تنظیم کنید و آن را هم رعایت کنید و همیشه اهداف روزانه داشته باشید و آنها را با متمایز انجام دهید و یوتیوبر های موفق را دنبال کنید و یاد بگیرید که چگونه با آن سازگار هستند و مطمئناً در یوتیوب نشان خود را میگذارید و زمان زیادی را برای خانواده و سایر فعالیت هایتان صرفهجویی می کنید و ویدیو های انگیزشی ببینید و در این زمینه موفق باشید.
سخت ترین بخش انجام تحقیق و تولید ویدیو را انجام داده اید و اما تصویر کوچک عامل تعیین کننده در اینجا خواهد بود و یک تصویر کوچک ضعیف و نامناسب تمام تلاش شما را در سطل زباله قرار می دهد و حواستان به ایجاد یک تصویر کوچک مؤثر و جذاب برای ویدیو هایی که قرار است ارائه دهید و مسائل را در تصویر کوچک خود پیچیده نکنید و باید در چند ثانیه فهمید.
از تصاویر بندانگشتی پرکلمات استفاده نکنید و طعمه کلیک نکنید و همیشه از یک لحن طبیعی پیروی کنید و با آن صادق باشید و حداکثر باید ۲-۳ کلمه باشد و یک تصویر کوچک ایده آل دارای یک تصویر از سازنده یوتیوب و مقداری متن و تعدادی گرافیک است و نوبت به ساخت عنوان می رسد و چیزی را که ارائه نمی کنید قول ندهید و در آن زیاده روی نکنید و در عوض باید کوتاه ، مختصر ، احساسی و به راحتی قابل درک باشد و سعی کنید کلمه کلیدی تمرکز خود را در اینجا اضافه کنید.
صدا و ویدیو و نور برای یک ویدیوی موثر یوتیوب ضروری هستند و یک AVL بد تأثیر منفی روی مخاطبان شما می گذارد و آنها کمتر شما را تماشا می کنند و در عوض لازم نیست دوربین جدیدی بخرید یا مکان را عوض کنید و فقط مکان خود را بدون شلوغی و ساکت کنید و نور را بهبود ببخشید و در نور روز عکس بگیرید و با این روش ها و برخی روش های متفکرانه دیگر می توانید ویدیوی خود را جذاب تر کنید.
یوتیوب پر از فرصت است و هر کسی می تواند با پیشرفت در یوتیوب سبک زندگی خود را تغییر دهد و برای موفقیت در اینجا نیاز به یک مجموعه مهارت خاص است و ما اشتباهاتی را که اکثر سازندگان یوتیوب مرتکب می شوند.