کاربرد محتوا برای یوتیوب

کاربرد محتوا برای یوتیوب

یوتیوب به یک پدیده محتوا تبدیل‌ شده است و امروزه تولید انواع محتوا در یوتیوب می‌ تواند برای شما درآمد های چند صد میلیون دلاری داشته باشد

امیر آمون | ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ |

کانال شما مستلزم ایجاد محتوای جذاب و جذاب زیادی است و طوفان فکری ایده های جدید محتوای یوتیوب گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد و با توجه به اینکه انواع مختلفی از ویدیو ها وجود دارد و برخی از آنها برای هر مخاطبی بسیار بهتر از دیگران عمل می کنند و ارائه ایده های ویدیویی خوب در یوتیوب می تواند دشوار باشد و به خصوص زمانی که برای مدتی در آن بوده باشید و بیشتر آموزش دادن به دیگران در مورد چیز هایی است که می دانید و به آنها علاقه دارید.

توضیح دهندگان موضوع

توضیح دهندگان موضوع

یکی از بهترین راه‌ ها برای افزایش فهرست مشترکین این است که به عنوان یک متخصص موضوع در جایگاه خود شناخته شوید و فرمت توضیح دهنده از این نظر عالی است که می توان آن را برای پوشش هر موضوعی که فکرش را بکنید تطبیق داد و می‌ توانید با ایجاد چند ویدیوی توضیحی که حول موضوعات مختلف مرتبط با حوزه تخصصی شما با جذابیت وسیع می‌ چرخند، شروع کنید و سپس می‌ توانید به موضوعات خاص‌ تری بروید که به نوع بیننده‌ ای که دنبال آن هستید علاقه‌مند است و با این وجود توضیح دهندگان ایده خوبی برای محتوای یوتیوب برای ساده کردن اطلاعات پیچیده و ارائه آن به روشی جذاب هستند که باعث می شود مخاطبان شما برای اطلاعات بیشتر بازگردند و علاقه آنها را به تماشای ویدیو های شما و مشترک شدن در کانال شما افزایش می دهد و در واقع برخی از محبوب‌ ترین موضوعات یوتیوب آموزش‌ ها و روش‌ های آموزشی در مجموعه‌ ای از جایگاه‌ های مختلف هستند و از جمله آنها نحوه آرایش کردن ، گذراندن یک سطح دشوار در یک بازی ، پختن یک غذای خاص ، یادگیری یک زبان جدید یا استفاده از یک تکه فناوری است.

یک ویدیوی ساختار یافته که بینندگان را تشویق می‌ کند تا در کنار دستورالعمل‌ ها کار کنند و می‌ تواند تقریباً در هر موضوعی موفق باشد و اگر در موضوعی متخصص هستید و مطمئناً چیزی وجود دارد که می‌ توانید در مورد آن آموزش‌ های مفیدی برای مخاطبان خود بسازید.

مصاحبه و پرسش و پاسخ

مصاحبه و پرسش و پاسخ

رفع شک و تردید های مخاطبان و پاسخگویی به سؤالات احتمالی آنها می تواند در به دست آوردن اشتراک آنها کمک زیادی کند و تهیه فهرستی از تمام سوالاتی که بیشتر از شما پرسیده می‌ شود یا سوالات احتمالی که فکر می‌ کنید ممکن است برای مخاطبان شما جالب باشد و ایجاد ویدیو های پرسش و پاسخ برای پاسخ به همه آنها در یک مکان می‌ تواند یک ایده مفید برای محتوای یوتیوب باشد و می‌ توانید کارشناسانی را در حوزه کاری خود پیدا کنید یا با دیگر سازندگان محتوا یا چهره‌ های تأثیرگذار در صنعت خود شریک شوید و با آنها مصاحبه کنید تا ویدیو های یوتیوب خوبی بسازید که به نفع هر دوی شما باشد و با هم به موضوع مورد علاقه متقابل بپردازید و پاسخ‌ ها و بینش‌ هایی را برای مخاطبانتان ارائه دهید که می‌ توانند ارزشمند یا جالب باشند و این کار را به درستی انجام دهید و ایده‌ های یوتیوب به افزایش تعداد مشترکین شما کمک می‌ کند و محتوای شما را در مقابل دنبال‌کنندگان قرار می‌ دهد.

ایجاد وبینار ها

ایجاد وبینار ها

وبینار ها ویدیو های طولانی مدتی هستند که هدف آنها انتقال اطلاعات مرتبط برای آموزش بینندگان در مورد محصول و خدمات یا موضوع مرتبط با جایگاه سخنران است و آنها با سایر انواع ویدیو ها تفاوت دارند و جلسات یادگیری عمیقی هستند که در آن مخاطبان می توانند سؤالات خود را بپرسند و با اعضای پانل تعامل داشته باشند و این جلسات را می توان به صورت زنده در هر پلتفرم پخش جریانی ویدیویی برگزار کرد و می‌ توان آن‌ ها را ذخیره کرد تا دیگران حتی پس از پایان آن‌ ها بتوانند آن‌ ها را تماشا کنند و چیزی که آنها را به یکی از بهترین ایده‌ های محتوای یوتیوب تبدیل می‌ کند.

ایده هایی با محتوای خاص

ایده هایی با محتوای خاص

مفروضات گسترده ای در هر صنعت وجود دارد که در بیشتر موارد ممکن است نادرست باشد و می‌ تواند ایده خوبی باشد که محتوای یوتیوب برای رفع این باور های غلط ایجاد کنید و شما فهرستی از افسانه های رایج در مورد محصول و خدمات یا جایگاه خود تهیه می کنید و سپس توضیح می دهید که چرا آنها نادرست هستند و می‌ توانید تعامل مخاطبان را با ویدیو های افسانه‌ زدایی افزایش دهید و با آموزش چیز های جدید به آنها و فراهم کردن بستری برای بحث که می توانید خود را به عنوان یک مرجع آگاه قابل اعتماد قرار دهید و اعتماد و تعامل را تشویق کنید.