مزایای ایجاد تبلیغات یوتیوب

مزایای ایجاد تبلیغات یوتیوب

نمایش تبلیغ در پلتفرم ویدیو محور یوتیوب برای افزایش آگاهی از برند ، جذب مشتریان راغب ، افزایش ترافیک سایت و بالابردن فروش استفاده می شود

امیر آمون | ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ |

یوتیوب با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال در هر ماه دومین وب سایت محبوب جهان است و این بدان معناست که مخاطبان بالقوه زیادی برای مشاغلی که تبلیغات ویدیویی در یوتیوب انجام می دهند وجود دارد و تبلیغ‌ کنندگان می‌ توانند محدوده‌ های سنی ، جنسیت ، وضعیت والدین و درآمد خانوار را هدف قرار دهند و هدف گذاری مبتنی بر علاقه به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که بر اساس علایق و عادات خود به مخاطبان دست یابند و این می تواند شامل جستجو های یوتیوب و سابقه تماشا ، سرگرمی ها ، ورزش ، موسیقی و سایر علایق باشد و تبلیغ‌ کنندگان می‌ توانند کاربران را در مکان‌ های خاص از جمله کشور ها ، مناطق ، شهر ها و کد های پستی هدف قرار دهند و شما حتی می توانید تبلیغات را با شعاع هدف قرار دهید که تبلیغات شما را به افرادی که در فاصله مشخصی از یک مکان خاص هستند نشان می دهد.

دسترسی به مخاطبان زیاد

دسترسی به مخاطبان زیاد

این پایگاه کاربری عظیم فرصت قابل توجهی را برای کسب و کار ها فراهم می کند تا به مخاطبان هدف خود دست یابند و این پلتفرم به‌ ویژه در میان جمعیت‌ های جوان‌تر محبوب است و به طوری که ۸۱ درصد از جوانان ۱۵ تا ۲۵ ساله از یوتیوب استفاده می‌ کنند و این یک پلتفرم ایده آل برای مشاغلی است که این جمعیت را هدف قرار می دهند و علاوه بر این الگوریتم یوتیوب برای نشان دادن تبلیغات به کاربرانی طراحی شده است که به احتمال زیاد با آنها درگیر هستند و شانس موفقیت تبلیغ‌کنندگان را افزایش می‌ دهد و با توانایی دستیابی به چنین مخاطبان گسترده و متنوعی کسب و کار ها می توانند آگاهی از برند خود را افزایش دهند و خود را به عنوان رهبر در صنایع خود معرفی کنند و مخاطبان زیاد یوتیوب هم بسیار درگیر هستند و به طوری که کاربران به طور متوسط ۴۰ دقیقه در هر جلسه در این پلتفرم صرف می کنند و برای کسب و کار ها مخاطبانی را برای تبلیغات خود فراهم می کند و به طور کلی مخاطبان زیاد در یوتیوب فرصت منحصر به فردی را برای کسب‌ و کار ها فراهم می‌ کنند تا مشتریان بالقوه بیشتری را نسبت به قبل پیدا کنند.

هدف گذاری براساس دستگاه

هدف گذاری براساس دستگاه

کسب‌ و کار ها می‌ توانند کاربران را بر اساس دستگاهی که برای دسترسی به یوتیوب استفاده می‌ کنند مانند دسکتاپ ، موبایل یا تبلت هدف قرار دهند و این می‌ تواند برای تبلیغ‌ کنندگانی که می‌ خواهند تجربه تماشای خود را بر اساس دستگاه بهینه کنند و هزینه تبلیغات در یوتیوب را به شدت مدیریت کنند و کسانی که می‌ خواهند به مخاطبانی دست یابند که از یک دستگاه خاص استفاده می‌کنند مهم باشد و تبلیغ کنندگان می توانند کاربرانی را که از وب سایت آنها بازدید کرده اند یا از برنامه آنها استفاده کرده اند هدف قرار دهند و این می تواند راهی موثر برای دسترسی به افرادی باشد که در حال حاضر در چرخه خرید هستند و تبلیغ‌ کنندگان می‌ توانند مکان نمایش آگهی‌ هایشان را انتخاب کنند یا حذف کنند و انتخاب‌ ها شامل کانال‌ ها و ویدیو ها یا انواع ویدیو های خاص است.

مطابقت با مشتری

مطابقت با مشتری

مطابقت مشتری راهی برای تبلیغ‌ کنندگان برای دسترسی به افرادی است که قبلاً با کسب و کار شما تعامل داشته‌ اند و تبلیغ‌ کنندگان اطلاعات مشتری مانند آدرس‌ های ایمیل یا شماره تلفن را آپلود می‌ کنند و می‌ توانند از فهرست برای هدف‌یابی تبلیغات خود استفاده کنند و مخاطبان وابستگی سفارشی گروهی از مردم هستند که به برند یا محصولات شما علاقه نشان داده اند و می توانید بر اساس افرادی که از وب سایت شما بازدید کرده اند ویدیو های شما را تماشا کرده اند یا از برنامه شما استفاده کرده اند مخاطبان دلخواه ایجاد کنید.

رایج ترین نوع تبلیغات

رایج ترین نوع تبلیغات

دو روش برای پرداخت هزینه تبلیغات درون جریانی قابل رد شدن وجود دارد و شما می توانید به ازای هر بازدید CPV پرداخت کنید و به این معنی که فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی تبلیغ شما را تماشا کند و می‌ توانید به ازای هر نمایش CPM پرداخت کنید و به این معنی که هر بار که تبلیغ شما نمایش داده می‌ شود صرف نظر از تماشا یا عدم تماشای آن هزینه پرداخت می‌ کنید.

تبلیغات درون جریانی غیر قابل رد شدن : این تبلیغات ۱۵ تا ۲۰ ثانیه است و نمی توان آنها را رد کرد و بینندگان کل پیام شما را می بینند و آنها گزینه خوبی برای تبلیغ محصولات یا خدمات با ارزش هستند.

تبلیغات باپر : این تبلیغات ۶ ثانیه یا کمتر هستند و نمی توان آنها را رد کرد و آنها گزینه خوبی برای افزایش آگاهی از برند یا تبلیغ یک موضوع یا پیام کوتاه هستند و این قالب تبلیغاتی خوب کوتاه و به یاد ماندنی است.

تبلیغات خارج از جریان : این تبلیغات در کنار سایر محتوا ها مانند مقالات یا پست های رسانه های اجتماعی نمایش داده می شوند و آنها گزینه خوبی برای دسترسی به افرادی هستند که در حال حاضر ویدیویی را تماشا نمی کنند و حداکثر طول برای این تبلیغات وجود ندارد.

تبلیغات درون فید : این تبلیغات در کنار سایر ویدیو ها در نتایج جستجوی یوتیوب ، تماشای بعدی و صفحه اصلی برنامه یوتیوب ظاهر می‌ شوند و مشابه تبلیغات درون جریانی قابل رد شدن آنها به جای قبل یا بعد از ویدیو در کنار سایر ویدیو ها نمایش داده می شوند.

نرخ های تعامل بالا

نرخ های تعامل بالا

یکی از مزیت های تبلیغات ویدیویی جذب بالای بینندگان است و مردم برای تماشای ویدیو ها به یوتیوب می‌ روند و از قبل پذیرای تبلیغات ویدیویی هستند و تبلیغات یوتیوب هم با مخاطبی که به آنها نشان داده می شود بسیار مرتبط است و یوتیوب از روش‌ های هدف‌گیری مختلفی استفاده می‌ کند تا اطمینان حاصل کند که تبلیغات به افرادی که احتمالاً به آنها علاقه دارند نشان داده می‌ شود و تبلیغات یوتیوب با تبلیغات گوگل ادغام شده است به این معنی که کسب و کار ها می توانند کمپین های خود را در کنار کمپین های جستجو و نمایش خود مدیریت کنند و از همان گزینه های هدف گذاری و ابزار های تجزیه و تحلیل بهره ببرند.

با تبلیغات یوتیوب می‌ توانید بینندگانی را که ویدیو های یک تبلیغ‌ کننده را تماشا کرده‌ اند و در کانال آن‌ ها مشترک شده‌ اند یا از وب‌سایت‌شان بازدید کرده‌ اند دوباره هدف‌گیری کنید و تبلیغات هدف‌مندی را به آن‌ ها نشان دهید تا دوباره آنها را جذب کنید و تبدیل‌ ها را افزایش دهید و این امر می تواند به ویژه مؤثر باشد و به کسب و کار ها اجازه می دهد تا کاربرانی را که قبلاً به نام تجاری خود علاقه نشان داده اند هدف قرار دهند و احتمال اقدام آنها در مورد آگهی را افزایش دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها